« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
سیاسی
فراکسیون جنوب در مجلس یازدهم متشکل از ۸ استان و ۸۳ نماینده تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمدمهدی زاهدی منتخب مردم کرمان در مجلس یازدهم در اولین نشست فراکسیون «جنوب» اظهار داشت: وحدت جریان انقلابی برای خدمت در مجلس یازدهم شکل گرفته است و نمایندگان مردم به دور از هرگونه حاشیه ای با اولویت پرداختن به حل مسائل اساسی و راهبردی کشور در مجلس نقش آفرین خواهند بود.

اخبار سیاسی- وی در ادامه ضمن اشاره به ضرورت توجه برای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید»، افزود: اهتمام لازم به اقتصاد دانش بنیان در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور راه بیرون رفت از وضعیت اقتصادی فعلی است و باید با تقویت عرصه‌های اقتصادی و وضعیت معیشت خانواده‌ها اشتغال جوانان مرتفع شود.

زاهدی در پایان تاکید کرد : ظرفیت‌های بی‌بدیل کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانه گام دوم انقلاب فرمودند کشور عزیز ما دارای ظرفیت‌ها و منابع بسیار غنی ، طبیعی و ارزشمند در منطقه و جهان است که حوزه جنوب بخش عظیمی از این منابع را در خود جای داده است و فراکسیون حوزه جنوب در راستای فرمایشات رهبری وگام دوم با تمام ظرفیت در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: