« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
سیاسی؛
شمس‌الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد و یکی از گزینه‌های نامزدی ریاست مجلس یازدهم می‌گوید: به احمدی‌نژاد افتخار می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري آواي رودکوف؛شمس‌الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد و یکی از گزینه‌های نامزدی ریاست مجلس یازدهم در پاسخ به اینکه چرا مدیران دولت نهم و دهم خیلی علاقه ندارند که به آنها «احمدی‌نژادی» گفته شود، به خبرآنلاین گفت:به احمدی‌نژاد افتخار می‌کنیم.


حسینی با اشاره به اینکه قبلا دوستان گفته‌اند و من هم الان می‌گویم ما به دولت‌های نهم و دهم و حتی آقای احمدی‌نژاد که یک چهره خدومی بودند افتخار می‌کنیم، گفته است: «ولی آن چیزی که می‌خواهیم به آن تأکید کنیم این است که مدیران دولت‌های نهم و دهم شخصیت‌های مستقل هستند و هرکدام به صورت مستقل و بدون هرگونه سازماندهی قبلی در انتخابات شرکت کردند و خوشبختانه مورد اقبال مردم قرار گرفتند... ما افتخار هم می‌کنیم. سال ۱۳۹۲ در آخرین روزهای دولت ما به خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان در جلسه افطاری که ما خدمتشان بودیم، فرمودند که با شما به دو دلیل دشمنی می‌کردند؛ یکی اینکه شعارهای انقلاب را سر دست گرفتید و پیش رفتید، دوم اینکه نوعا آن امتیازاتی که دولت‌های دیگر برای خودشان خواستند، شما برای خودتان نخواستید».

او در ادامه حمایت خود از دولت احمدی‌نژاد گفته است: «نکته جالب‌تر این است که حتی اگر شما الان کارنامه و عملکرد دو سال آخر دولت دهم را با دولت بعدی ارزیابی کنید ملاحظه می‌فرمایید که مردم یک نمره دیگری می‌دهند. اینکه بالغ بر ۶۰ نفر از افرادی که در دولت‌های نهم و دهم کار کردند و امروز مستقلا در شهرهای مختلف از مراکز استان‌ها تا اقصی نقاط استان‌ها در انتخابات مجلس کاندیدا می‌شوند و رأی می‌آورند به نظر من یک معیار بسیار مهمی است».

حسینی از قطع ارتباط سیاسی خود با احمدی‌نژاد از سه سال پیش گفته اما تأکید کرده که رابطه عاطفی‌اش با او پابرجاست: «از بعد از سال ۹۶ ارتباط سیاسی با ایشان نداشتم ولی ارتباط عاطفی و اخلاقی ما پابرجاست. ارتباط اخلاقی به این معنا که در مناسبت‌ها، موضوعات و اعیاد مختلف بنده با ایشان تماس می‌گیرم و عرض ارادت می‌کنم. البته ایشان هم روحیه تواضع و مهربانی دارند و بنده و دیگر دوستانشان را مورد التفات خود قرار می‌دهند. بنابراین ارتباط عاطفی خیلی خوبی داریم». او برخلاف دیگر اصولگرایان که معتقدند احمدی‌نژاد تغییر کرده، گفته است: «انسان با تجاربی که به دست می‌آورد ممکن است مواضعش در جاهایی تغییر کند اما اینکه عوض شدند یا خیر، من در جریان نیستم و بهتر است از خود ایشان بپرسید».

او در ادامه گفته است: «زمانی که من می‌خواستم به عنوان وزیر وارد کابینه آقای احمدی‌نژاد شوم به ایشان گفتم که باید استخاره کنم، ایشان به من گفتند که فکر کن. من هم فکر کردم، هم استخاره کردم و نتیجه فکر و استخاره من درست و خوب درآمد (سوره یوسف برای استخاره من درآمده بود). الان هم خدا را شاکرم که یک دوره تاریخی و یک زمان مناسبی برای خدمتگزاری برایم فراهم شد. فکر می‌کنم ما امروز در کشور به مراتب سربلندتر از آنی هستیم که در سال‌های ۹۱ و ۹۲ گروهی با چارچوب‌های سیاسی بودیم».

شورای ائتلاف اعلام کرد با مجلس کاری ندارد در حالی که فریدون عباسی، رئیس سازمان انرژی اتمی زمان احمدی‌نژاد و راه‌یافته به مجلس یازدهم، بارها گفته است که جریانی از بیرون قصد کنترل و مدیریت مجلس آتی را دارد، حسینی گفته است: «یک سوءتفاهمی داشت پیش می‌آمد و آن این بود که شورای ائتلاف قرار است هیئت رئیسه را تأیید کند، خوشبختانه اعضای شورای ائتلاف خرد به کار بستند و فضا را شفاف کردند. هفته پیش روز چهارشنبه در شورای ائتلاف آقای حدادعادل اعلام کردند کار شورای ائتلاف در راستای مجلس یازدهم به اتمام رسید و دیگر فرایند، فرایند تصمیم‌گیری فراکسیونی می‌شود و فراکسیون هم از منتخبان تشکیل می‌شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
ملت هم به دکتر احمدی نزاد و شما افتخار می کند ملت قدر زحمات شما و امثال شما نظیر اقای نیک زاد را خوب می داند افتخار اکثر ملت دولت بهار است انشاالله ملت منتظر ۱۴۰۰ با حصور مردم مردمی و حامی محرومان و مستصعفین هستند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین