« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی :
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: بهره‌وری منابع تولید و ارتقای امنیت غذادئی، محور اصلی تحقیقات کشاورزی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، کامبیز بازرگان در نشست فرهنگ و کشاورزی که با موضوع فرهنگ و علمی شدن کشاورزی در راستای جهش تولید، برگزار شد اظهار داشت: یکی از بزرگترین وظایف سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، پیدا کردن راه حل برای بخش کشاورزی، آموزش و ترویج یافته های نو برای گذر از مشکلات است.

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بیان داشت: ارتقای امنیت غذایی کشور و ارتقای بهره وری منابع تولید دو محور اصلی در بخش تحقیقات کشاورزی است.

وی کمیت، کیفیت و دسترسی را سه مولفه اصلی امنیت غذایی دانست و تأکید کرد: این سه مولفه بایستی در پژوهش‌های سازمان مدنظر قرار دارند.

بازرگان ارتقای بهره‌وری در منابع انسانی و منابع تولید در بخش کشاورزی را حائز اهمیت برشمرد و گفت: ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ارتقای بهره‌ورزی در بخش کشاورزی استفاده بهتر از از نعمت‌های خدادادی را بدنبال دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما همچنان در شرایط جنگی قرار داریم و لازم است حداکثر تولیدات را انجام دهیم تا به جهش تولید برسیم.

در این نشست، معاون امور فرهنگی آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: سلسله نشست‌های فرهنگ و کشاورزی در راستای تعامل و نقش فرهنگ در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی برگزار می شود.

روح‌الله شاه‌مرادیان ادامه داد: مخاطبان ما در این نشست‌ها مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان های جهاد کشاورزی استان ها و سازمان های تابعه؛ روسای مراکز تحقیقات کشاورزی، روسای ادارات فرهنگی، روسای ادارات آموزش عقیدتی و مشاورین امور بانوان به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حاضر هستند.

وی اظهار کرد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مغز و رای علمیت وزارت جهاد کشاورزی بوده و این نشست، به عنوان نقش فرهنگ در علمی شدن کشاورزی در راستای جهش تولید برگزار شده است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: