« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
پایگاه خبری آوای رودکوف:دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم بهتر بود یک جام می‌خریدند و به آن تیم می‌دادند تا خیالشان از این بابت راحت شود.

به گزارش میزان؛ سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از انجام تست کرونا، اظهار داشت: امروز آمدیم تست کرونا دادیم و خداراشکر مشکلی نداشتیم اما مگر در فوتبال می‌شود فاصل را رعایت کرد، اصلاً چه تضمینی وجود دارد که در مسابقات یا حتی تمرینات کرونا نگیریم.

وی افزود: ما برای انجام برگزاری مسابقات باید به شهرهای دیگر و فرودگاه برویم و در تمام این موارد امکان اینکه بازیکنی به کرونا مبتلا شود وجود دارد. من نمی‌دانم آیا کسی در این شرایط به فکر جان خانواده ما است یا خیر.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اگر یک فوتبالیست کرونا بگیرد فوتبال او تمام می‌شود و چون ما شغل دومی هم نداریم، تکلیف در این شرایط چگونه خواهد شد؟ امسال بهتر بود مسابقات را تمام اعلام می‌کردند و سه ماه دیگر لیگ را برگزار می‌کردند و در آن شرایط اوضاع خیلی بهتر می‌شد. الان هم بهتر بود یک جام می‌خریدند و به آن تیم می‌دادند تا خیال‌شان از این بابت راحت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین