« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
به قلم حمید رضا طیب نیا؛
موشک روز قدس ما باید حامل پیام مقاومت و اعتقاد به وعده الهی یعنی آزادی قدس شریف باشد، وعده ای که ولی خدا ،امام خامنه ای عزیز حدود وزمان آن را آشکارامعین نمود ....
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا ؛

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ "

در اين آيه شریفه خداوند، نام دو مكان را با تقديس و تبرك ياد می‌كند، چرا که ذكر اين دو مكان شريف در كنار هم نشان از يك رمز و راز الهی دارد. خداوند بر معبد قدس نام مسجد می‌گذارد و آن را قرين مسجدالحرام قرار می‌دهد واين نشان از تقدس الهی نسبت به اين مكان دارد.

خداوند ابراهيم و لوط را از  اين مكان، به سوی حجاز حركت می‌كند و در آنجا بيت‌الله الحرام، كعبه را بنا می‌گذارد، تا يك حلقه اتصال قدسی بين اين دو مكان بوجود بيايد. روزی ابراهيم از قدس به سوی حجاز سير می‌كند و ديگر روزی  پيامبر اكرم(ص) از مسجد الحرام به سوی مسجدالاقصی.

زیبا است اگر فرمایش اول انقلاب حضرت امام را امروز متذکر شویم که عالمانه وبانگاه به آینده چنین فرمودند:می‌‏بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده ، که اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‏‌ریختند، او را سیل می‏‌برد.

این سخن گرانبها وحقیقت کلمه حضرت امام (ره)که دیروز لزوم اتحاد وهمدلی مسلمانان را هدف گرفته بود امروز در شرایط جهانی بیماری مسری کرونا و لغو اجتماعات بویژه راهپیمایی روز جهانی قدس نسخه تازه ای برای ملتهای مسلمان است چرا که تقابلها به سمت وسوی  فضای جنگ نرم رسانه ای و مجازی رفته ، یعنی ترجمان آن گفتمان امام  به سبک امروز.

 بنابراین اگر هر سطل آب را به یک پیام بیدارگر  وآشکار کننده چهره پلید وخبیث صهیونیسم واربابان مستاصل آنها،تبدیل کنیم ،بلاشک  این هیمنه پوشالی وغده سرطانی غریق دریای رسوایی جهان  خواهد شد.

زنهار ای مسلمانان عالم مبادا که ویروس منحوس کرونا شما را از ویروس پلید صهیونسیم که خودسالها ارباب همه ویروسهاست غافل کند.

امروز باید اوج فریادهای ملتهای مسلمان  در فضاهای مجازی علیه رژیم جعلی صهیونیستی باشد فریادی که میتواند نسخه نابودی و برچیدن این رژیم را نزدیکتر از موعود مقرر کند.

موشک روز قدس ما باید حامل  پیام مقاومت و اعتقاد به وعده الهی یعنی آزادی قدس شریف باشد، وعده ای که ولی خدا ،امام خامنه ای عزیز حدود وزمان آن را آشکارامعین نمود . روز جهانی قدس ،روز همه فریادها برای آزادی قبله اول مسلمانان ونابودی اسرائیل است این روز عظیم را به همه مسلمانان وآزادیخواهان جهان تبریک عرض میکنیم وآرزوی آزادی وپیروزی عاجل قدس شریف ومحو شدن غده سرطانی صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: