« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
پایگاه خبری آوای رودکوف:معاون وزیر کشور اوکراین شنبه شب از قتل یکی از قانون‌گذاران این کشور با شلیک گلوله در دفتر کارش خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون وزیر کشور اوکراین شامگاه شنبه از قتل مشکوک یکی از قانونگذاران این کشور به ضرب گلوله خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» «آنتون گراشچنکو» معاون وزیر کشور اوکراین در پستی در فیسبوک نوشت ، یک نماینده مجلس اوکراین روز شنبه به ضرب گلوله در دفتر کارش به قتل رسید.

گراشچنکو در فیسبوک نوشت: «جسد "والریایی داویدنکو" قانونگذار اوکراینی در حالی که با شلیک گلوله به سر در سرویش بهداشتی به قتل رسیده بود، در دفتر کارش پیدا شد.»

داویدنکو از ماه می (فروردین) ۲۰۱۳ تا مارس (اسفند) ۲۰۱۴ ، معاون وزیر کشاورزی و مواد غذایی اوکراین بود. وی در انتخابات پارسال پارلمان اوکراین یک نامزد مستقل بود.

به گفته این مقام ارشد اوکراینی، پلیس و مقامات دادگستری در حال تحقیق برای یافتن سرنخهایی در این زمینه هستند. تاکنون هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این قتل را به عهده نگرفته است.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین چندی قبل گفته بود که قصد دارد پارلمان این کشور را منحل کند تا بتواند کرسی‌هایی که همچنان در اشغال وفاداران به دولت قبلی اوکراین است را از آن خود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: