« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
مانده پلیس آگاهی استان خبر داد:
فرمانده پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد: در شبانه روز گذشته در یاسوج و دوگنبدان سه قتل رخ داده که متهمان دستگیر شده اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سعید بالش زر فرمانده پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع سه قتل در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران این استان خبرداد و از وقوع این قتل‌ها اظهار تاسف کرد.

سرهنگ سعید بالش زر با بیان اینکه متاسفانه در شبانه روز گذشته سه قتل در شهر‌های یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد و دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران رخ داد، گفت: مرتکبان این قتل‌ها در همان ساعات اولیه دستگیر و اکنون در اختیار نیروی انتظامی هستند.

او دلیل یکی از قتل‌ها در شهر یاسوج را اختلافات خانوادگی بین پدر و پسر جوان حدود ۲۶ ساله عنوان و بیان کرد: دلایل سایر قتل‌های دیگر نیز اختلافات شخصی بین قاتل و مقتول بوده است.

بالش زر از کشف سه قبضه اسلحه مرتبط با قاتل‌های شبانه روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و افزود: دو قبضه اسلحه مربوط به یک قتل در یاسوج و یک قبضه اسلحه مربوط به قتل گچساران نیز کشف و ضبط شده است.

 سرهنگ بالش زر در ادامه  خطاب به خانواده ها هشدار داد: پلیس و دستگاه قضایی، به عنوان مطالبه‌گر حقوق مردم، به افرادی که بخواهند با ارتکاب جرائمی همانند حادثه این پرونده ها و نظایر آن، موجب اختلال در امنیت مردم و نظم عمومی جامعه شوند، هشدار می‌دهم که از سرنوشت قاتلین این پرونده عبرت گرفته و توجه داشته باشند که بلاشک سرگذشت متهمین این پرونده در انتظار آن‌ها خواهد بود و در اسرع وقت با شدیدترین وجه ممکن طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: