« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
پایگاه خبری آوای رودکوف:سرهنگ رجبی گفت: شهروندان نام کاربری و رمز عبور بورسی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز پیشگیری و تشخیص پلیس فتا ناجا، گفت: یکی از مواردی که می‌تواند مورد سوء استفاده مجرمان سایبری قرار گیرد، ورود تازه‌واردان به بازار بورس است که شاید اطلاعات کامل و کافی برای ورود به این عرصه را ندارند و یا شاید مجبور به فعالیت در این بستر هستند، لذا در معرض تهدید و آسیب قرار دارند.

 وی افزود: از آنجایی‌ که سهام برخی از محصولات، کالاها و سهام عدالت در بازار بورس عرضه‌ شده و به هموطنان این امکان داده‌ شده است که خودشان سهام خود را مدیریت کنند، لذا برخی از هموطنان بدون آگاهی از نحوه سپرده گذاری در بورس با مراجعه به کارگزاری‌ها و دریافت کد بورسی، اقدام به فعالیت در این فضا می‌کنند.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هموطنان باید رعایت کنند این است که نام کاربری و رمز عبور بورسی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند، چراکه ممکن است برخی از افراد سودجو با در اختیار داشتن رمز عبور آن‌ها اقدام به خرید و فروش سهام کنند و زمینه زیان دیدن قربانی را فراهم آورند.

وی افزود: لازم است هموطنان نسبت به حفظ و مراقبت از نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشند و قبل از سپرده گذاری و فعالیت در بازار بورس، آموزش‌های لازم را دریافت کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: