« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
صرفا جهت اطلاع مسئولان؛
تنها جایگاه گازوییل شهرستان لنده بیش از دوماه تعطیل است و و رانندگان خودروهای سنگین مجبورند در جاهای دیگر نیاز خود را تامین کنند!!!!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آسایش و امنیت در هر شهری بستگی به وجود امکانات لازم و قابل استفاده برای ساکنان آن شهر دارد و این میسر نمی شود جز با وجود مسولانی دلسوز و از جنس مردم و همچنین وجود مردمانی پیگیر و مطالبه گرا !

متاسفانه مدتهاست که رانندگان وسائط نقلیه شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد یا از خرابی پمپ گاز شهرستان می نالند و یا از خرابی پمپ گازوییل که ظاهرا این خرابی سه ماه هم شد است  و آنها مجبورن برای سوختگیری وسائط نقلیه خود به دیگر شهرهای همجوار از جمله سوق و دهدشت مسافرت نمایند!!

در همین راستا تعداد زیادی از رانندگان شهرستان لنده در تماس با خبرنگار آوای رودکوف ، از خرابی این جایگاه و بی توجهی مسولان گلایه نموده اند و انتظار دارند تا موضوع رسیدگی و مشکل مردم در اسرع وقت حل گردد آنها خرابی پمپ گازوییل ؛  آنهم در شرایط برداشت محصولات کشاورزی را بسیار نگران کننده اعلام نمودند و از مسوولان امر در رفع اساسی این مشکل استمداد طلبیدن !!

منتظر گزارشات بعدی ما در همین خصوص باشید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: