« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
در خطبه های امروز نماز جمعه مطرح شد:
خطیب جمعه شهرستان لنده از دستگاه قضایی ؛ امنیتی و اطلاعاتی خواست که فضای مجازی را رصد کنند و با کسانی که از روی غرض و با ایجاد شایعه سازی و اختلاف افکنی باعث خدشه به آبروی افراد می شوند قاطعانه برخورد کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در  خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده گفت:امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا در روز قدس امکان برگزاری مراسم به شکل سالهای قبل نبود اما مقام معظم رهبری یک تنه مطالب ارزشمندی را بیان فرمودند و تجربه مقاومت  و گفتمان مقاومت را تنها تجربه موفق و پیش برنده و بهترین و مهم ترین و اصلی ترین و تنها راه مبارزه با استکبار و صهیونیسم دانسنتد که این سخنان  می تواند یک دستورالعمل و سیاست برای مسئولین و دست اندرکاران جمهوری اسلامی باشد.


خطیب جمعه لنده  افزود:حرکت پنج نفت کش ایرانی با افتخار و با قدرت و با پرچم جمهوری اسلامی و لنگر انداختن آنها در سواحل ونزوئلا نشان از ورود ایران به جرگه ابر قدرتی است که باید قدر این انقلاب و قدر این عظمت را بدانیم.

امام جمعه موقت لنده در ادامه گفت:در آستانه 31سالگی ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی هستیم امامی که احیاگر اسلام تاب محمدی بود امامی که فقیه جامع الشرایط فیلسوف و مفسر قران خداشناس بود و با شجاعت و قاطعیت اسلام را از محجوریت نجات داد و ضمن اینکه دشمن شناس بود در مقابل دشمن هم مثل کوه می ایستاد و دارای اعتماد به نفس بود و هر جایی که احساس می کرد تکلیف الهی است برای این امر فداکاری می کرد .

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه به سایر ابعاد شخصیت امام خمینی ره پرداخت  و گفت:امام اهل توسل توکل و تضرع بود و سفارش می کرد که مردم چنین شرایطی داشته باشنر اهل عبادت بود و تا آخرین لحظه عمر شریفشان عبادتش را هم دیدیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  با اشاره به 31سالگی انتخاب مقام معظم رهبری ضمن تبریک این مناسبت گفت: ایشات در طول این 31سال همواره در بحران ها نجات بخش بود و چه در داخل و چه در خارج  و همیشه با فرمایشات حکیمانه او توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خنثی می شد و اگر مسئولین نظام به دستور العمل حکیمانه او عمل می کردند خیلی از مشکلات امروزی وجود نداشت.

الهی نیا در ادامه گفت:در روز چهارشنبه که افتتاح مجلس یازدهم بود مقام معظم رهبری پیام نجات بخشی را بیان فرمودند که نمایندگان باید وظیفه شناس منظم و دلسوز و پاکدست باشند و با برنامه ریزی برای حل مشکلات کشور بکوشند و اقتصاد و فرهنگ را اولویت کشور دانسنتد و توجه ویژه به طبقات ضعیف جامعه داشتند و امیدواریم مجلس شورای اسلامی از مجلس گذشته درس عبرت بگیرد و به وعده های داده شده خود عمل کند و بتواند مشکلات کشور را حل نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در مورد مشکلات شهری شهرستان لنده افزود:در باب آنتن دهی تلفن همراه بارها تذکر داده شد و این گله مندی در شهرکها و مناطق گردشگری و دیگر مکانها در زمان بحرانها هموراه وجود دارد.

ایشان در ادامه به بحث آب  شرب در شهرک فجر پرداخته و ابراز امیدواری در زمینه حل این مشکل کرده است.

وی در مورد گله مندی به حق رانندگان در زمینه سرعت گیرها در سطح شهر که مخارج سنگینی بر دوش این صنف گذاشته ابراز تاسف کرد و از مسئولین خواست که به این مشکلات رسیدگی کنند.

حجت الاسلام الهی نیا گریزی به آسفالت کوچه ها و معابر عمومی زد و  ضمن تشکر از دست اندرکاران توصیه کرد که ابتدا از آب و فاضلاب اداره برق اداره گاز استعلام کرد و بعد آسفالت صورت گیرد نه اینکه با هزینه سنگین این کار انجام شود و بعد شاهد دوباره کاری و شاید سه باره کاری باشیم.

الهی نیا به ازدواح آسان اشاره کرد و گفت:با توجه به مشکلات اقتصادی و خرده فرهنگ های غلط در جامعه و رسم و رسونات غلط گفت:این رسومات دست و پاگیر باید کنار گذاشته شود و اگر جایی کسی دعوت شد باب کمک به کسانی که می خواهند زندگی خود را شروع کنند باز شود.

خطیب جمعه لنده در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران فضای مجازی که خیلی از مشکلات را با قلم و بیان دلسوزانه و صادقانه و نقد منصفانه حل می کنند و مشکلات مردم را به گوش مسئولین می رسانند تذکری هم به کسانی که این فضای تاثیر گذار را  آلوده می کنند داد که با شایعه سازی و اختلاف افکنی باعث خدشه به آبروی افراد می شوند و از دستگاه قضا و امنیتی و اطلاعاتی خواست که رصد کنند و با کسانی که از روی غرض و به هر شکلی به این مسائل ورود پیدا می کنند قاطعانه برخورد شود زیرا مطرح کردن این موارد منشا اختلاف می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: