« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
سیاسی
منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم اعلام کرد تاکنون ۳ منتخب به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کرده‌اند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی‌اکبر کریمی منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم، با بیان اینکه تاکنون ۳ منتخب به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اعتراض کرده‌اند، اظهار داشت: بنده و آقایان نجابت و زاکانی به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعتراض کردیم.

وی درباره دلایل این اعتراض افزود: این اعتراض ما در راستای عمل به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است؛ ایشان در وصیت‌نامه خود تصریح کردند که اگر افرادی به مجلس راه پیدا کردند که صلاحیت‌های لازم را نداشتند نمایندگان باید از تصویب اعتبارنامه وی جلوگیری کنند و با استفاده از ابزارهای قانونی اعتبارنامه آن شخص را رد کنند.

  کریمی گفت: احتمال افزایش امضاها و درخواست‌های تعداد بیشتری از منتخبین برای اعتراض به اعتبارنامه آقای تاجگردون منتخب گچساران وجود دارد.

وی با بیان اینکه اگر یک نفر هم به اعتبارنامه یک منتخب اعتراض کند فرایند قانونی آن طی خواهد شد و نیازی به افزایش تعداد امضاها و درخواست اعتراض به یک اعتبارنامه نیست ولی در مجموع تعداد زیادی منتخبان هستند که برای اعتراض به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعلام آمادگی کرده‌اند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین