« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
صبح امروز انجام شد؛
فرماندهی انتظامی بخش موگرمون صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:فرماندهی انتظامی بخش موگرمون صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ فرماندار ؛ فرمانده سپاه ناحیه لنده ؛ فرماندهی انتظامی شهرستان لنده و جمعی از مسولین شهرستانی در روستای شیتاب افتتاح شد.

امنيت اجتماعي؛ ارتباط معناداري با سرمايه داري و سرمايه گذاري دارد

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه فرماندهی انتظامی بخش موگرمون با اشاره به سوابق تاریخی لنده گفت:لنده از قدیمی‌ترین شهرهای این استان است به گونه‌ای که از سال ۱۳۰۵ دارای بخشداری بود و در سال ۱۳۰۱ اولین شناسنامه استان در این شهر را صادر شده است.

سردار انصاری پیشینه جوانان این شهرستان در دفاع مقدس را نیز یاداوری نمود و اظهار داشت لنده هم تاریخی است هم متمدن و هم  در دفاع مقدس نیز سرداران این شهر به خوبی درخشیدند.

وی افزود : در ابعاد اداری نیز شهرستان لنده مدیران قدری در سطح کشور دارد که امیدوارم نسبت به زادگاه خود احساس مسولیت بیشتری داشته باشند.

سردار انصاری در ادامه با تبيين نقش و اهميت امنيت اجتماعي در رشد و توسعه جوامع بشري؛ خاطر نشان كرد: امنيت اجتماعي؛ ارتباط معناداري با سرمايه داري و سرمايه گذاري دارد و هر جايي كه امنيت برقرار باشد؛ بدون شك رشد و پيشرفت؛ رقم خواهد خورد.


فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پلیس امروز خود را حافظ آرامش جامعه، مردم و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌داند، گفت: مخاطب اصلی امنیت کشور، نیروی انتظامی است و امروز مردم از عملکرد بسیار مطلوب پلیس در سطح جامعه، آرامش خاطر و ثبات امنیت را به عینه نظاره‌گر هستند.

سردار انصاری در پایان به همکاران خود توصیه کرد مردمداری را سرلوحه کارتان قرار دهید؛ با قاطیعیت و جدیت عمل نمایید ؛ مهمانی نروید ؛و در گزارشات و بررسیهای خود از خدا بترسید.

فرمانده انتظامی استان همچنین از مردم خواست تا با استفاده از ظرفیت خود با نیروی انتظامی همکاری ؛ مشارکت و همراهی نمایند.

قبل از سخنان سردار انصاری ؛ سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی ؛ مهندس موسوی فرماندار ؛ ابراهیم علیزاده پیشکسوت فرهنگی و اسودی دهیار شیتاب سخنرانی نمودند.

افتتاح 5 پاسگاه یا فرماندهی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد

سرگرد فرزین جمشیدی در این مراسم ضمن خیر مقدم به سردار انصاری ؛ همراهان و حاضرین در جلسه گفت: در یکسال اخیر تعداد 5 پاسگاه یا فرماندهی انتظامی با تلاش و پیگیری خستگی ناپذیر فرمانده انتظامی استان افتتاح گردیده است.

فرماندهی انتظامی لنده اظهار داشت : ساختمان فعلی فرماندهی انتظامی بخش موگرمون امانی است و مردم خیر این روستا اقدام به واگذاری 1500 متر مربع زمین جهت احداث به نیروی انتظامی نمودند.

وی در ادامه ضرورت همکاری مردم و پلیس را یاداوری نمود و خاطر نشان کرد:رسیدگی به امور انتظامی مردم و تکریم ارباب رجوع در واحد‌های انتظامی زمینه ساز مشارکت‌های مردمی در ایجاد امنیت پایدار است.

مرزهای کشور زیر قدم‌ نیروهای نظامی و انتظامی

همچنین فرماندار لنده در سخنانی گفت: امنيت فراگير در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي بواسطه تلاش شبانه روزي نيروهاي مومن، انقلابي، جان بركف و غيور نظامي، انتظامي و اطلاعاتي اين مرز و بوم طي 40 سال حيات پربركت انقلاب اسلامي با وجود توطئه هاي بي پايان دشمنان، بيش از پيش تعميق و تحكيم يافته و همچون خاري در چشمان دشمنان اين مرز بوم نشسته است.

مهندس موسوی با بیان اینکه شهر اولین ها شهر نظم و امنیت نیز می باشد اظهار داشت:راه اندازی این فرماندهی انتظامی نوید بخش نظم و امنیت بیش از پیش در این منطقه خواهد بود.

وی از فرماندهی انتظامی استان خواست تا برای مناطق عشایری استان نیز در کوتاه مدت فکری نموده و با ایجاد یک پاسگاه ثابت یا سیار زمینه ی امنیت بیشتر را در این مناطق فراهم نماید.

ضرورت استقرار سایر ادارات

همچنین ابرهیم علیزاده در این مراسم با تقدیر از فرماندهی انتظامی استان و شهرستان از خانواده کریم زاده که نسبت به واگذاری زمین همراهی نمودند تشکر و قدردانی نمود.

علیزاده از فرماندار لنده خواست تا زمینه استقرار سایر ادارات را در این بخش فراهم نماید.

مردم برای استقرار سایر ادارات مشارکت نمایند

دهیار شیتاب نیز از فرماندار و همه مسولان شهرستانی و استانی که زمینه استقرار این فرماندهی انتظامی را فراهم نمودند تقدیر و تشکر نمود.

شیروان آسودی از عموم مردم خواست تا با اهدای زمین به بخشداری این منطقه زمینه استقرار سایر ادارات را فراهم نمایند.





.این گزارش  تکمیل می شود....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: