« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم بیماران کرونایی در این استان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال افزایش است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد مهدی بانشی با اعلام این خبر اظهار داشت: حجم ورودی بیماران کرونایی در این استان به مراکز درمانی به‌دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال افزایش بوده و در صورت ادامه این روند وضعیت قرمز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم بیماری را تمام شده فرض کردند و به‌دلیل این عدم رعایت و وارد پیک شدیم، عنوان کرد: همراهی مردم کم رنگ شده و هشدار می‌دهم این عدم همراهی سب افزایش تعداد بیماران کرونایی می‌شود.

  بانشی خواستار رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری هدشمند توسط مردم شد و افزود: برخورد با اصناف، ادارات و کارگاه‌های تولیدی نقض کننده فاصله‌گذاری هوشمند تشدید می‌شود زیرا یکی از مهمترین الزام‌های بازگشایی این صنوف رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ضروری است مردم با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی و تکمیل اطلاعات خواسته شده برای شکست ویروس کرونا وارد عمل شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: