« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
رئیس امور عشایر سمیرم خبر داد:
رئیس اداره امور عشایر شهرستان سمیرم با تأکید بر نقش تأمین خودرو برای عملیات غربالگری عشایر گفت: تا امروز غربالگری 1500 نفر از عشایر علیه بیماری کرونا انجام شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، نادری رئیس اداره امور عشایر شهرستان سمیرم در جلسه پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا شهرستان سمیرم که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مشکل اصلی اداره امور عشایر شهرستان سمیرم برای غربالگری خانوارهای عشایری شهرستان سمیرم فقدان خودرو کمکی است که این مهم با همکاری ادارات محقق خواهد شد.

وی بیان داشت: در حالیکه وجود خودرو کمکی دیگر ادارات نقش موثری در راستای اجرای مطلوب و رضایتبخش غربالگری کرونا در بین خانوارهای عشایری دارد؛ تاکنون 1500 از عشایر شهرستان مورد غربالگری بیماری کرونا قرار گرفته‌اند.

نادری دیگر مشکل اداره امور عشایر شهرستان سمیرم برای غربالگری خانوارهای عشایری شهرستان سمیرم را آب ژاول دانست و گفت: یکی از وظایف مهم شهرداری سمیرم تأمین آب ژاول مورد نیاز اداره امور عشایر شهرستان سمیرم است.

اجرا طرح کنترل بیماری کرونا در جنوب سمیرم رضایتبخش است
داودی کارشناس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم در سخنانی و در طول جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا اجرای طرحهای محور یاسوج-سمیرم را در طول شیوع بیماری کرونا مطولوب و رضایتبخش اعلام کرد و اضافه کرد: در همین رابطه نیروهائی از سوی جمعیت هلال احمر در منطقه آب‌ملخ مستقر شد.

وی یادآور شد: منطقه آب‌ملخ بعلت خطرساز بودن بسیار برای مسافران در ایام شیوع بیماری کرونا مسدود شد که بتواند نقشی موثر را برای کاهش اثرات مخرب این بیماری بر مردم و مسافران داشته باشد.

عامل ترغیب‌کننده براری مسدودسازی مسیرهای سمیرم حفظ سلامتی انسانی است
سیدمهدی قائم‌مقامی معاون فرماندار شهرستان سمیرم نیز در سخنانی به افزایش آمار بیماری کرونا اشاره کرد و متذکر شد: در حالیکه مسئولان شهرستان سمیرم راغب به مسدودسازی مسیرهای شهرستان در ایام شیوع کرونا نیستند؛ معتقدند این عملیات برای حفظ سلامتی مردم نقشی موثر و مثبت دارد.

وی همدلی چندماه گذشته تا به امروز مردم و مسئولان در راستای مهار کرونا ویروس را خوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: شدت امر در مراحل کمتر بود ولی در این مرحله بیشتر است.
قائم‌مقامی تأکید کرد: در همین راستا و در طول ایام رحلت جانگداز امام کبیر انقلاب هر خوردروئی که هویت سمیرمی نداشت جریمه می‌شود.

این معاون فرماندار شهرستان سمیرم یادآور شد: در حالیکه برنامه‌های پیش‌روی ستاد کرونا شهرستان سمیرم با حجمه‌های مخاطبان و مردم و گردشگران روبرو شده است؛ مسدودسازی ورودیهای شهرستان سمیرم نیازمند تقشیم وظایف است.

آموزش و پرورش سمیرم بر همه پروتکلهای بهداشتی نظارت دارد
نادری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم از لحاظ شدن 25 میلیون برای سرانه بهداشتی به این اداره خبر داد و گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم بر همه پروتکلهای بهداشتی مدارس و اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم نظارت کامل دارد.

وی به ثبت نام مدارس پرداخت و گفت: ثبت نام کلاس اول و هفتم و دهم به صورت حضوری و بقیه پایه‌ها به صورت اتوماتیک برگزار می‌شود.

این مدیر یادآور شد: برای پایگاههای سنجش نیز مقرر کرده‌ایم امسال پیش‌دبستانی‌ها بعلت غرنطینه به پایگاههای سنجش نیایند.

وی با تأکید بر ایجاد فضاهای شاد در مدارس شهرستان سمیرم کرونا دیگر همسایه همیشگی ما است و دیگر مهمان ناخوانده نیست.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: