« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
آوای رودکوف گزارش می کند:
رهنمودهای امام خمینی(ره) متعلق به زمان و مكان خاصی نیست و آموزه های ایشان در همه زمانها گره گشا و راهگشای مشكلات جامعه است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، شناخت اهداف و آرمانهای امام راحل(ره) از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما امروز به عنوان علاقه مندان به ایشان وظیفه داریم تا این آرمان‌ها را درک و ترویج كنیم.

همه ما موظفیم ضمن پایبندی به اهداف و آرمانهای امام خمینی(ره) تمام تلاش خود را برای شناساندن اهداف و آرمانهای ایشان به نسل سوم و چهارم انقلاب كه حضور ایشان را از نزدیک درک نكرده اند، بكار گرفت.

برای حفظ سعادت بشر همه باید به آموزه های دینی كه حضرت امام بر آن تاكید داشت، جامه عمل پوشاند.

امام خمینی(ره) بر حفظ انگیزه الهی، همچنین حفظ وحدت اقشار مختلف مردم و بویژه مسئولان حول محور ولایت فقیه و اعتقاد و پایبندی به انقلاب اسلامی تاكید و اعتقاد داشتند كه انگیزه الهی به اخلاق نیز رنگ الهی می دهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی با افزایش بصیرت دینی حاصل می شود.

رهنمودهای امام خمینی(ره) متعلق به زمان و مكان خاصی نیست و آموزه های ایشان در همه زمانها گره گشا و راهگشای مشكلات جامعه است.

حضرت امام خمینی(ره) احیاگر معنویت و عدالت
حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در نهضت خود عقلانیت، معنویت و عدالت را به طور کامل احیاء نمودند.

وی، افزود: حضرت امام خمینی(ره) پدری دلسوز برای جامعه، محرومان و مستضعفان بود.

وی، بااشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)بیان کرد: ایشان می فرمایند: اگر بخواهید خود را از منجلاب دنیا نجات دهید باید با معنویتت ارتباط ویژه ای داشته اشید و معنویت را سرلوحه برامه های خود قرار دهید.

جت‌الاسلام محمدزاده، ادامه داد: امام خمینی(ره) اخلاق در مسایل دینی مانند خلوص نیت در کارها و کار را برای خدا انجام دادن و رسیدگی محرومان و مستضعفان را در جامعه بنیان گذاشت.

امام جمعه شبستر، یادآور شد: درحال حاضر به عنوان میراث دار امام و شهدا باید به این سه محور توجهی ویژه داشته باشیم و برای عقلانیت احترام قائل شویم.

وی، ضمن بازگونمودن توجه امام خمینی به خانواده افزود: امام خمینی(ره) توجه خاص به خانواده داشتند و معتقد بودند که دامان مادر بزرگترین مدرسه ای است که بچه ها در آن تربیت می شوند و آنچه بچه ها از مادر می شنوند غیر از آن چیزی است که از معلم می شنوند و به طور کلی در دامان مادر بهتر تربیت می شوند.

حجت‌الاسلام محمدزاده، بااشاره توجه امام خمینی به جوانان تأکیدکرد: حضرت امام خمینی(ره) خطاب به جوانان توصیه های ارزشمندی داشتند و از آنان خواهان حفظ استقلال، آزادی و ارزش های انسانی و لو با تحمل زحمت و رنج بودند

امام خمینی(ره) و توجهی خاص به ابعاد اسلامی انقلاب اسلامی
حجت‌الاسلام عبدالغفار غفاری، امام جمعه بخشایش در گفت‌و گو با آوای رودکوف، اظهار کرد: نهضت امام خمینی(ره) را به این دلیل باید آرمانی بدانیم چون که ایشان به تمامی ابعاد اسلامی انقلاب اسلامی توجهی خاص داشتند.

وی، افزود: جلوه ای از نهضت حسینی بر مبنای نهضت امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی قرار داده شده است.

وی، بااشاره به آرمان های مکتبی حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: از جمله آرمان های مکتبی حضرت امام خمینی(ره)، احیاء اسلام ناب محمدی(ص) است که در عالم برای انسانها و حکومت ها الگو شده است.

حجت‌الاسلام غفاری، از اثبات آرمان محوری حکومت مردم سالاری در عالم توسط امام خمینی(ره) گفت و ادامه داد: امام خمینی(ره) آرمان محوری و دین محوری حکومت مردم سالاری را به عالم اثبات فرمودند.

امام جمعه بخشایش، یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) درواقع حاکمیت ولایت فقیه که ریشه در یکی از آرمان های در غیبت کبری به جا مانده بود در حکومت دینی و مردم سالاری دینی احیاء نمودند.

وی، افزود: آرمان حضرت امام خمینی(ره) آنقدر قدرتمند است که نه اینکه از پا نیفتاده باشد بلکه در جهان الگو شده است.

حجت‌الاسلام غفاری، خدامحوری را از جمله آرمان های اصلی نهضت جمهوری اسلامی دانست و تاکیدکرد: پیام و آرمان اصلی احیاء مردم، خدامحوری و احیاء اسلام ناب محمدی(ص) و استکبارستیزی در جهان است.

گزارش از: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: