« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
طنز به قلم "وحید حاج سعیدی" ؛
حتماً در جریان هستید که در دوران تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، هر کس که یک جلسه تبلیغاتی در منزلش برگزار کرده یا چهار تا پوستر و بنر، روی دار و درخت چسبانده است، امروز به کمتر از پست مدیریت راضی نیست.....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی: این روزهای آبکی و کم چرب که دنیا حتی به کبوتر هایش پشت کرده و کرونا باعث شده همه چیز نیم بند و عسلی برگزار شود، خدا را شکر بازار کت شلوار فروشان و مانتو فروشان حسابی سکه است و در این رکود اقتصادی بی سابقه فروش بالایی دارند! البته گمان نکنید مجالس عقد و عروسی و ختنه سوران و ... برگزار می شود نه خیر این طور نیست... عده ای از دوستان در حال گرم کردن هستند و برای تصدی پست های کلیدی و مدیریتی خیز برداشته اند و حتی عده ای از آنان پا را فراتر گذاشته و لیست کم کسری واحد مد نظر و پرسنل و خدمتگزار و ... را نیز تکمیل کرده اند!

حتماً در جریان هستید که در دوران تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، هر کس که یک جلسه تبلیغاتی در منزلش برگزار کرده یا چهار تا پوستر و بنر، روی دار و درخت چسبانده است، امروز به کمتر از پست مدیریت راضی نیست و انتظار دارد چند تا پست کلیدی را به ایشان تعارف کنند تا مشارالیه از بین آنها مثل زرد آلوهای درشت باغات میقان یا توت فرنگی های آبدار شفیع آباد، یک پست دهن پر کن را دست چین کند تا منشاء برکات و خیرات در جامعه شود و فرودستان جامعه از فیوضاتش بهره مند شوند!

اما زهی خیال باطل ... چرا که برخی مدیران این مملکت مثل گل های قالی اند! نه انتظار باران دارند و نه دلهره چیده شدن... اینان دائمی اند!

در حقیقت آن زمانی که مشاوران، کارشناسان، روان شناسان ، مربیان مهد کودک و معلمان مدارس و ... دست و پا می زدند که «مهارت نه گفتن» را به بچه ها بیاموزند، این عزیزان «مهارت بله گفتن» را به خوبی فرا گرفتند! فلذا  برایشان جناج و نماینده و ... توفیر نمی کند و همان بار اول قبل از چیدن گل و گلاب گیری و اذن و اجازه از بزرگتر ها و ... ، «بله» را می گویند و خالاص!

فلذا توصیه می شود دوستانی که در حال خرید مانتو و کت و شلوار مدیریتی هستند، دقت داشته باشند، منسوجات و محصولاتی را خریداری کنند که قابل استفاده در مجالس شادی و تفریح هم باشد تا اگر دست شان کوتاه و خرما بر نخیل ماند، لااقل البسه خریداری شده روی دست شان نماند! از ما گفتن بود...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: