« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
وزارت بهداشت اعلام کرد ،
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان از کروناویروس در ایران را تا هفدهم خرداد ماه اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف-کیانوش جهانپور- سخنگوی وزارت بهداشت ، آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان از کروناویروس در ایران را تا امروز ( هفدهم خردادماه) اعلام کرد.

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند. گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

جهانپور با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون ۱۳۲ هزار و ۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند ادامه داد: ۲۵۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون یک میلیون و ۶۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد : وضعیت خوزستان همچنان قرمز است.استانهای هرمزگان و کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار دارند.در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ استان فاقد فوتی و ۶ استان فقط یک مورد فوتی بر اثر کووید۱۹ داشته اند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: