« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
فرماندار لنده گفت: حضور بنیاد مستضعفان در لنده سه ساله شد و اگر خدمات تاثیر گذاری انجام نشود هم به خودمان و هم به مردم طلم کردیم....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید خدادوست موسوی  درنشست با جمعی از مدیران شهرستان و نماینده بنیاد علوی  با بیان اینکه این بنیاد برای رفع بخشی از محرومیت‌ها به شهرستان لنده آمده است، اظهار داشت: از شروع کار بنیاد علوی در  لنده  قریب به سه سال می‌گذرد ولی هنوز اقدامات مؤثری در این رابطه صورت نگرفته است.

فرماندار لنده با بیان اینکه خوشبختانه رویکرد بنیاد علوی در سال جاری عمرانی و زیر ساختی می باشد اظهار داشت:حضور بنیاد علوی در این شهرستان یک فرصت استثنایی است که کلیه ی مسولان باید برای توسعه شهرستان از این فرصت استفاده نمایند.

مهندس موسوی افزود :متاسفانه بحث مشروط بر مشارکت کار را برای ما دشوار کرده و شاید نتوانیم با توجه به شرایط اقتصادی کشور به تعهدات خود عمل کنیم.

وی افزود : باید رفع نقص کنیم هم در اعتبارات بنیاد و هم در اعتبارات دولت تا در مقابل مردم شرمنده نشویم.

فرماندار لنده از مدیران خواست پای کار باشند و در بحث مشارکت 50 درصدی با بنیاد برای ایجاد پروژهای عمرانی تلاش بیشتری بعمل اورند.

موسوی با بیان اینکه انتظارات بیشتری از بنیاد در طی سه سال اخیر می رفت اظهار داشت : بنیاد علوی علاوه بر مساجد و مدارس و جادهای بین مزارع ؛ کاری شاخصی را در شهرستان آغاز ننموده است.

وی افزود: متاسفانه در حوزه بهزیستی ،کتابخانه های عمومی و حوزه گردشگری،تعهداتی انجام شد اما عملیات اجرایی آنها  آغاز نشده است.

فرماندار لنده گفت متاسفانه بسیاری از مسولان فقط قول می دهند و به وعدهای خود عمل نمی کنند و شهرستان لنده در حوزه گردشگری فاقد تمامی زیر ساختهای لازم می باشد.

وی با انتقاد از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و با بیان اینکه باید اعتبارات بصورت عادلانه توزیع گردد  از نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری خواست تا با پیگیری های مستمر برای ایجاد فرصت های لازم با بنیاد مستضعفان مشارکت لازم را بعمل آورند.

ایشان در ادامه ضرورت ایجاد پروژه انتقال آب موگرمون از مسیر دشت بن ؛ احداث ساختمان دانشگاه پیام نور ؛مرمت و پوشش کانال سیل بنده ، ساخت فرهنگسرای شهرستان ؛ساخت و احداث سایت پروازی لنده در حوزه ورزش و جوانان و جاده های روستایی را از دیگر اولویتهای شهرستان خواند و از مسولان خواست تا نسبت به تامین اعتبارات لازم و همکاری با بنیاد مستضعفان جدیت بیشتری به خرج دهند.

در آغاز این نشست مرادی نماینده بنیاد علوی در شهرستان لنده از عدم همکاری مسولان استانی برای ایجاد مشارکت در ساخت و تکمیل پروژها گلایه نمود و گفت:بسیاری از پروژه ها به دلیل عدم ایفای تعهدات ادارات کل راکت و یا از دستور کار خارج شدند.

وی آمادگی بنیاد علوی را برای احداث و ایجاد پروژهای عمرانی با مشارکت 50 درصدی با دولت را اعلام نمود و افزود :مدیران شهرستانی بعد از تصویب هر پروژه ای باید نسبت به پیگیری و تامین اعتبار 50 درصدی خود با مسولان بالادستی رایزنی و پیگیری مستمری داشته باشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
این یعنی اقرار به نا کار امدی دولت تدبیر و امید در شهرستان لنده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
افرین خوب و با صراحت نقایص را بیان کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
هر کاری شد کار بنیاد علوی بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین