« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
در نشست ستاد مبارزه با کرونا اعلام شد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصناف و بازاریانی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی می‌کنند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حسین کلانتری ظهر امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونا کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تدبیرما این بوده که از گروه‌های آسیب پذیر مراقبت کرده و در واقع نظارت، مراقبت و پیشگری را در نظر داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در آمارها نسبت به کشور عملکرد خوبی داشته‌ایم ،برخی از رسانه‌ها بزرگ نمایی می‌کنند آمارهای عجیبی می دهند و برخی از سایت‌ها جایگاه ما را با استان‌های در وضعیت قرمز عوض می‌کنند.

کلانتری ابراز کرد:  در استان خوزستان با تمام تلاش‌ها آمار مرگ سه برابر چهارماهه اکهگیلویه و بویراحمد بوده و باید تلاش کنیم که در پایین آوردن هزینه‌ها همت کنیم زیرا که کاهش هزینه‌ها می‌تواند در آینده و در صورت رشد کمک شایانی به ما کند، ما باید آگاهی سازی کنیم و در پیشگیری تلاش کنیم و بیشتر این آمار در مراسمات رو به رشد می‌رود.

وی با بیان اینکه در این 4 ماه با توجه به محدودیت‌ها مردم دچار کم حوصلگی و خستگی شده‌اند توجیه درستی برای به استقبال مرگ رفتن نیست، ادامه داد: فرمانداران و شهرداران از هرگونه نصب چادر  در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و...جلوگیری کنند و در آبشار یاسوج باید توجه داشته باشیم که با تمام توان از شلوغی و ازدحام جلوگیری شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه هرگونه برگزاری آزمون و بازگشایی مکان عمومی مستلزم رعایت دستورالعمل‌ها است، افزود: نقطه دیگری که احتمال دارد آمار رو به رشد رود بازار است،ما انتظار  داریم که بازاریان همکاری کنند و اگر تخلفی در این زمینه ببینیم علیرغم میل باطنی مجبور به برخورد هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: