« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
در سال جاری محقق می شود؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 162 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند متقاضی اختصاص‌یافته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف اصلی و اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد کمک به توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال و طرح‌های اشتغال‌زایی برای آنان است.

وی بابیان اینکه معرفی مددجویان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال یکی از برنامه‌های این نهاد در زمینه خودکفایی و توانمندی آن‌ها است، افزود: در این خصوص در سال جاری162 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند متقاضی اختصاص‌یافته است.

مبشری با اشاره به اینکه قرار است از محل تسهیلات پرداختی به مددجویان در سال جاری 5393 شغل ایجاد شود، گفت: تعداد مشاغل پیش‌بینی‌شده هدایت شغلی 2500 مورد، تعداد طرح‌های راهبر شغلی پیش‌بینی‌شده 2500 مورد و تعداد کاریابی پیش‌بینی‌شده در سال جاری 393 مورد است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان مبتنی بر اشتغال پایدار رویکرد اساسی برای رفع فقر و محرومیت است، گفت:  پیش‌بینی‌شده است که در سال جاری 2500 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از کلاس‌های آموزش‌ فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده تا پس از آموزش مهارت‌های لازم وارد بازار کار شوند.

مبشری به عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته 3229 شغل برای مددجویان و افراد نیازمند ایجاد شد و اعتبار هزینه شده در این حوزه اعم از اجرای طرح‌های اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، طرح‌های راهبری شغلی و طرح‌های اشتغال روستایی 100 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

مبشری بابیان اینکه کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی تلاش می‌کند، تأکید کرد: از بانک‌های عامل استان انتظار داریم با توجه به تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای مددجویان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته کمیته امداد را در زمینه توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان یاری کنند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: