« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
طنز فدراسیون فوتبال به قلم وحید حاج سعیدی؛
در حقیقت چاه ویلی که به واسطه قرارداد ننگین با ویلموتس حفر شده است به این زودی ها پر نمی شود و این بار به جای خالی کردن شستا فکر کنم باید نیم نگاهی به صندوق ذخیره فرهنگیان یا سایر صندوق های مشابه داشته باشند!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:الحمدالله الوافی و الکافی این روزها که یک عده برای خاص بودن و جلب توجه، فرزندشان را زیر مشت و لگد می گیرند و فیلمش را در فضای مجازی منتشر می کنند و یا سر فرزندشان را با داس از پشت می برند یا از رفقای جان مایه می گذارند و در کامرانیه قصر درست می کنند و قس علی هذا ... داستان در فدراسیون فوتبال به گونه ای دیگر است.  در حقیقت خودنمایی در این قسمت از بلاد ورزش رنگ و بوی ارزی دارد و روشن شدن ابعاد اقدام سوفسطایی مسئولان فدراسیون فوتبال در بستن قراردادی ننگین تر از ترکمن چای با ویلموتس، روی آن درگذشتگان را سفید کرد تا جایی که فتحعلی شاه قاجار قلیان به دست از دیار باقی در حال پوزخند زدن به این مدل مدیریت آب دوغ خیاری ( البته با مغز گردو و پودر گل سرخ و کشمش و در شان فتحعلی شاه) در فوتبال است!

در حقیقت گُل کاری مسئولان متوسط الحال فدراسیون فوتبال کشور بر روی تپه های ورزشی فوتبال کماکان ادامه دارد و هر روز ابعاد تازه ای از این کارخرابی ها در نشریات و جراید منتشر می شود! اخیراً ابعاد تازه ای از قرارداد ویلموتس کشف شده که نشان می دهد پول در فدراسیون فوتبال علف خرس هم نیست چرا که رقم قرارداد ویلموتس در سال اول معادل 3 میلیون یورو، در سال دوم 5/2 میلیون یورو و در سال سوم نیز 5/2 میلیون یورو است که از این ارقام تاکنون 2 میلیون یورو به صورت نقد و چمدانی بابت چند برد نیم بند و باخت در برابر تیم های درجه دو آسیایی تحویل این بابا شده است! در ضمن بابت هر برد یا تساوی پاداش های جداگانه ای در نظر گرفته است.

یعنی در هیچ جای دنیا بابت مساوی نه تنها پاداشی به بازیکن و مربی پرداخت نمی شود بلکه ممکن است پس گردنی یا اردنگی هم نثارش کنند حتی اگر مربی پپ گواردیولا یا آقای خاص باشد!

باز هم خدا را شکر برای باخت پاداش در نظر نگرفتند ، چرا که با این تحلیل مارمالاد شده که «این باخت ها چیزی از ارزش های ما کم نمی کند و زمینه ساز پیروزی های آینده هستند» می شد چند میلیارد تومان دیگر از حقوق کارگران و بازنشستگان را در حلقوم این مربی کاربلد بلژیکی کرد!

در حقیقت چاه ویلی که به واسطه قرارداد ننگین با ویلموتس حفر شده است به این زودی ها پر نمی شود و این بار به جای خالی کردن شستا فکر کنم باید نیم نگاهی به صندوق ذخیره فرهنگیان یا سایر صندوق های مشابه داشته باشند!( باور بفرمائید حساب کتاب صندوق های خانوادگی از این صندوق ها محکم تر است و کسی حق ندارد نگاه چپ به آنها بیاندازد، بعد دوستان حقوق مربیان تیم ملی را از شستا پرداخت می کنند!)

در ضمن این فقط یک طرف داستان است و اگر دیناری از این مبالغ به موقع پرداخت نشود، پرونده دربست بدون سوار کردن تو راهی راهی فیفا می شود و زمینه ساز نون خوردن چند وکیل جوان دیگر هم می شود چون در همه موارد شکایت های فوتبالی از تیم ملی و باشگاه های داخلی ، بدون استثناء رای به نفع طرف مقابل صادر شده است و مو لای درزش نمی رود!

بدبختی اینجاست که تعداد این پرونده ها کم هم نیستند تا جایی که در مقر فیفا یک کمد خاکستری و یک زونکن قرمز بابت شکایات فوتبالی تهیه شده است که کمد مذکور مربوط به شکایات از فوتبال ایران است و زونکن قرمز مربوط به شکایت های فوتبالی سایر کشور های دنیا!

علی ای حال همین که به ویلموتس و اذناب ایشان حق رای و دخالت در امور مملکت و تعیین روسای فدراسیون، حقوق مادام العمر، بخشی از املاک و مستغلات فدراسیون و .. اعطا نشده است، پرچم فدراسیون بالاست! در حال حاضر مشکل پول است که آن هم زیاد دردساز نیست و تنها چیزی که در این این فوتبال حساب و کتاب ندارد، پول بیت المال است!   


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: