« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
فرماندهی انتظامی شهرستان لنده خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از کشف دو قطعه پرنده کمیاب در حال قاچاق و دستگیری یک نفر در این باره خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی از ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات مناسب و قابل توجه‌ایی با هدف ایجاد نظم و آرامش در جامعه با اجرای این طرح صورت گرفته است.


فرمانده انتظامی شهرستان لنده از کشف دو قطعه پرنده کمیاب در حال قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

وی افزود:ماموران انتظامی شهرستان لنده در اجرای این طرح 12 دستگاه خودرو ؛  25 دستگاه موتور سکیلت متخلف و همچنین 50 دستگاه خودرو شیشه دوی را  توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

سرگرد جمشیدی تصریح کرد: ماموران انتظامی ما در ادامه این طرح 5 فقره سرقت کشف و 39 نفرمتهم تحت تعقیب و سارق را نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محیط برای مجرمان در طول سال به قوت خود باقی است و اجرایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: