« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
با شروع به کار مجلس یازدهم فضای عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد حال و روز خوبی را سپری نمی کند از یک طرف بلاتکلیفی نماینده گچساران در موضوع اعتبارنامه‌(که بعدا پرداخته خواهد شد) و از طرف دیگر نماینده و سناتور کهگیلویه! که هنوز تعیین تکلیف برای عضویت در هیچ کمیسیونی نشده است.
این در حالی است که منتخب کهگیلویه برای مردم محروم آن دیار وعده رقابت با رئیس مجلس را داده بود و بعدها هم رای آوری خویش را به مسائل ماورائی ربط دادند و انگشتانی که هنوز جوهرشان خشک نشده بود در حنا گذاشتند و گفتند که از دو ماه قبل هاتفی در عالم رویا مرا بر کرسی مجلس نشانده بود و مردم محروم آن دیار انگشت به دهن مانده بودند که شاید واقعا اجنه رای ها به صندوق ریختند!

نمی دانم چرا هاتف نگفت برای بازگشت عزت بخشی از رای ها را از زیدون و تشون و بهبهان و آقاجاری و رامهرمز با طی الارض با آن ور کوه خائیز گسیل می دهیم و سرنوشت شان را برایشان رقم می زنیم.

مردم شرمنده فرزندان خویش، و مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام لنده!

ای کاش از یک سوراخ نه بار گزیده نمی شدیم در شرایطی که گام دوم در کشور و در کلام رهبری فرصت خوبی برای تغییر اساسی بود، و انتخاب مجدد نماینده عصر حجر، برگشت به ارتجاع و ذبح سرنوشت نسلهای بعد از انقلاب بود، و خود کرده را تدبیر نیست!

حال که کار از کار گذشته و ایشان به عنوان نماینده مردم انتخاب شد لازم است با نهایت دقت مطالبه گری و مشکلات و گرفتاری های منطقه را که بخش اعظمی از آن به دوران مدیریتی حجه الاسلام موحد در دهه هفتاد و هشتاد برمی‌گردد دنبال شود.

بذارید بی پرده بگویم مردم عزیز! در شرایطی در مزایده قدرت و ثروت گیر کردید که عالیجناب سرخ پوش دلیل حضور خویش را بازگشت بهذلت (عزت) کهگیلویه و رقابت برای ریاست مجلس اظهار داشت و این در حالی بود که متاسفانه سناتور برای منشی هیئت رئیسه حتی طرح هم نشد و در کمیسیون های متعدد امتیاز لازم را بدست نیاورد و حتی کمیسیون اصل ۹۰ که در سالیانی که بدنیا نیامده بودیم (هم نسلهای ما از پدرانمان شنیدند) عضویت داشت، باز به دلایلی که اینک اشاره نخواهم کرد و اظهر من الشمس بود که در مجلس انقلابی عضویت ایشان در کمیسیون اصل ۹۰ هم منتفی شود!

جناب آقای دکتر قالیباف ما جمعی از دانشجویان و جوانان کهگیلویه که جلد شناسنامه هایمان درد می کند انتظار داریم که با توجه به اینکه بیش از نیمی از مردم این دیار زیر خط فلاکت و فقر هستند در حالی که از حیث منابع طبیعی و منابع زیرزمینی همچون نفت و گاز غنی می باشند استدعا داریم که جنابعالی و هیئت رئیسه محترم به خاطر مشکلات عدیده ای که اشاره گردید در یکی از کمیسیون های موثر مجلس با یک نمره ارفاق مورد بذل احترام و محبت عالیجنابان قرار گیرد، یا لااقل بعنوان یک مبلغ دینی به کمیسیون فرهنگی بفرستید! تا شاید قطره از دریای غم و درد و معضلات این دیار درمان شود.

قاسم کریمی زاده
عضو جمعیت گام دوم انقلاب

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حیدرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
واقعا نشان دادی لایق کمتر از این هستی . ادب هم خوب چیزی است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: