« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
رئیس کمیته امداد کشور خبر داد؛
رئیس کمیته امداد امام خمینی در یاسوج گفت: کارفرمایان در صورتی که باعث اشتغال ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به صورت هم‌زمان شوند، ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رئیس کمیته امداد کشور با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مساعدت بیشتر در زمینه اشتغال، تصمیم گرفتیم با توجه به زمینه‌های مناسب اشتغال و همچنین محرومیت این استان، سقف پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را در این استان باز بگذاریم.

سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه زمینه اشتغال در استان کهگیلویه وبویراحمد فراهم است، افزود: نیروهای جوان، تحصیل‌کرده و مستعدی در این استان وجود دارند که نیازمند توجه و مساعدت هستند.

رئیس کمیته امداد کشور عنوان کرد: کمیته امداد در بحث اشتغال در این استان سال گذشته سه هزار شغل با 90 میلیار تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ایجاد کرد.

بختیاری بیان کرد: با توجه به  زمینه‌های مناسب اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد، سهم اشتغال در این استان امسال به 5500 سهم افزایش پیدا کرده و رقمی بالغ بر 167میلیارد تومان تسهیلات برای این سهم از اشتغال در نظر گرفته شده بود.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه استاندار تقاضای مساعدت بیشتر در بحث اشتغال را داشتند، ما تصمیم گرفتیم با توجه به زمینه‌های مناسب اشتغال  به‌ویژه در زمینه گردشگری و با توجه به محرومیت استان، سقف اشتغال را در این استان باز بگذاریم و قول همکاری لازم را داده‌ایم.

رئیس کمیته امداد کشور عنوان کرد: در جلسه‌ای که با استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشتیم، آمادگی خود را برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کارآفرینانی که زمینه اشتغال 10 مدد جوی کمیته امداد را فراهم کنند اعلام کردیم.

بختیاری بیان کرد: در این طرح به ازای هر مددجوی شاغل، مبلغ 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به کارفرمایان پرداخت خواهد شد، ضمن اینکه هماهنگی لازم برای اجرای این طرح با بانک مرکزی صورت گرفته است و استاندار نیز قول همکاری در این زمینه را داده و امیدوایم که بتوانیم در زمینه اشتغال در این استان گام‌های مثبت و موفقی برداریم.

وی با بیان اینکه یقین داریم که خدمت به نیازمندان و فقرا که ولی نعمتان این نظام هستند قلب آقا امام زمان را خشنود خواهد کرد، گفت: در این استان آنچه به عینه مشاهده کردم، همکاری و همدلی صمیمانه مسئولان بود و این مهم واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: