« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
حجت الا سلام الهی نیا قبل از خطبه های نماز جمعه لنده عنوان کرد:
پیگیری‌ها و انجام تلاش مضاعف با همکاری سایر بخش‌های اجرایی و فرهنگی کشور برای تحقق بیانه گام دوم انقلاب از جمله اساس حرکت و محور برنامه‌های این نهاد در سال جاری انتخاب شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شهر لنده طی سخنانی به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که خود یک انقلاب فرهنگی اسلام ناب بوده دشمن برای مقابله با این فرهنگ جبهه تشکیل داده است.


وی افزود: نهاد مقدس سازمان تبلیغات اسلامی نهادی صد در صد انقلابی با هدف ساماندهی برنامه ها و اولویتهای فرهنگی مذهبی و ایجاد شبکه تاثیرگذار تبلیغی در کشور و حتی جهان اسلام در اول تیر 1360توسط امام خمینی ره  به منظور گسترش فرهنگ دینی در جامعه تاسیس شد.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت: از وظائف سازمان تبلیغات اسلامی احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات مختلف جامعه به ویژه جوانان بوده است.

امام جمعه موقت لنده تاکید کرد: تبلیغ در دین اسلام به عنوان یکی از تکالیف شرعی مطرح است که خداوند متعال می فرماید"به مثابه احیای انسانهاست".

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: جایگاه تبلیغ در دین اسلام و و آیات و روایات در هدایت و به کمال رساندن جامعه جایگاه رفیع و بزرگی است.الهی نیا گفت:تاریخ اسلام گواهی می دهد که میزان کارایی تبلیغات اسلامی رابطه مستقیمی با شکوفایی فرهنگ اسلامی در تمام ابعاد مذهبی اعتقادی و سیاسی و حتی مادی داشته است.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه لنده تاکید کرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی مردمی کردن تبلیغ و فرهنگ سازی است و اینکه این نهاد مقدس همراه با مردم و با مردم و مثل مردم بوده و در بحث  ویروس منحوس کرونا  و سیل های اخیر کمک رسانی و تبلیغات برجسته ای داشته است.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت: یکی از سیاستهای جدید سازمان تبلیغات در سال جاری  تببین و تحقق بیانه گام دوم انقلاب با همکاری سایر بخش‌های اجرایی و فرهنگی کشور می باشد.

حجت الاسلام الهی نیا در پایان گفت: فرهنگ مظلوم است و از همه نخبگان و دغدغه داران دین و ارزشها خواست با روحیه جهادی و انقلابی در امر مقدس تبلیغ شریک و سهیم باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: