« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
در گفت و گو با آوای رودکوف مطرح شد:
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هر جامعه ای با تولید بیشتر و کار بهتر و مصرف درست از منابع و تولیدات، به رشد اقتصادی دست می یابد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:علیرضا آقابالایی در گفت وگو با خبرنگار آوای روکوف، افزود: افزایش تولید و رشد اقتصادی در هر جامعه به معنای ایجاد فرصت های بیش تر و بهتر برای شکوفایی اقتصادی و ورود به عرصه های تازه و نو خواهد بود و امکان خلاقیت بیش تر را در جامعه فراهم می آورد.

وی از امکانپذیر شدن توسعه بخش های دیگر در پی رشد اقتصادی گفت و بیان کرد: رشد اقتصادی به جامعه این امکان را می دهد تا در شرایط مناسب و مطلوبی، توسعه در بخش های دیگر انسانی را پیگیری کند؛ زیرا جامعه ای که از رشد اقتصادی مطلوب و مناسبی برخوردار است، دغدغه برآورد نیازهای ابتدایی را ندارد و فکر و عمل خویش را مصروف تأمین امور ابتدایی زندگی نمی کند.

آقابالایی ادامه داد: رشد اقتصادی عبارت از افزایش تولید یک کشور در یک سال خاص در مقایسه با مقدار آن در سال پایه است، پس رشد اقتصادی همانند رشد در جنبه های دیگر انسانی باید در راستای افزایش کمّی و کیفی تولید و کالاها و خدمات در یک جامعه باشد.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت دولت در حفظ اشتغال یادآور شد: حفظ اشتغال و همین‌طور مهیّا شدن شرایطی مناسب برای سرمایه‌گذاری و امکان رقابت در بازار با حمایت دولت امکانپذیر است.

وی رشد اقتصادی در جامعه را برآیند تولید دانست و افزود: رشد اقتصادی در هر جامعه ای برآیند تولید است و افزایش تولید از نظر کمّی و کیفی، به معنای رشد اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی است.

آقابالایی تاکید کرد: رشد اقتصادی، دلالت بر افزایش تولید یا درآمد سرانه ملّی دارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: