« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
مصیب حیدری خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۴۳۳ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این اداره اجراشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۴۳۳ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این اداره اجراشده است.


وی اعتبار هزینه شده در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان را ۱۵ میلیارد و ۲۴۹میلیون تومان اعلام و بیان کرد: بیشتر طرح‌های اجراشده مددجویان در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و خدماتی است.

حیدری با اشاره به اینکه از مجموع ۴۳۳ طرح اشتغال‌زایی ایجادشده در کمیته امداد منطقه یک یاسوج ۲۹ طرح بااعتبار ۹۲۴ میلیون تومان در سال جاری اجراشده است، گفت: ۱۳ مورد از طرح‌های اشتغال سال جاری مددجویان از محل اعتبارات بانکی، هفت طرح از محل اعتبارات امدادی و ۹ طرح از محل اعتبارات روستایی بوده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج تصریح کرد: ۱۵۰ پرونده اشتغال مددجویی در بانک‌های عامل در دست اقدام است که امیدواریم هرچه زودتر پرداخت شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج شناسایی استعدادها، مشاوره‌ شغلی، آموزش مهارت‌های شغلی، تمهیدات بازاریابی محصولات و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال را از مهم‌ترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد اعلام کرد و افزود: اجرای این برنامه‌ها در موفقیت و پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد بسیار مؤثر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: