« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
هشدار رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در صورتی که روال کسب و کار و تجمعات به صورت فعلی در شهرستان تداوم پیدا کند فاجعه کرونا پیش می‌آید.


به گزارش فارس، محمدطاهر طیب‌زادگان امروز دوشنبه ۲ تیر در نشست شورای سلامت شهرستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت جدید کرونا در استان‌های همجوار لازم است تصمیمات جدیدی در شهرستان اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: اختیارات مقابله با کرونا در قالب فاصله‌گذاری پویا به استان‌ها واگذار شده است و می‌طلبد اقدامات لازم و دستورالعمل‌ها اجرا شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: کرونا روندی غیرقابل پیش‌بینی دارد و همچنان تنها راه پیشگیری از این ویروس استفاده از ماسک است.

طیب‌زادگان افزود: اگر قرار است کسب و کارها فعال باشند و مراسمات به دلخواه برگزار شوند و مردم رعایت نکنند فاجعه پیش می‌آید. موارد جدید ابتلا به کرونا به واسطه شرکت در تجمعات بروز پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان ما پایدارتر از سایر شهرستان‌هاست، اما لازم است هوشیار باشیم که به وضعیت سایرین دچار نشویم افزود: برای مقابله با کرونا فرهنگ‌سازی نشده است و مردم احساس می‌کنند کرونا وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به اینکه اوایل مردم حس انکار همراه با ترس در خصوص کرونا داشتند گفت: امروز اما انکار همراه با پذیرش جایگزین شده است.

طیب‌زادگان گفت: تالارها بازگشایی شده‌اند. انتظار داریم متصدیان موظف شوند برنامه جشن‌ها را یک روز قبل به شبکه بهداشت و درمان اطلاع دهند تا چگونگی برگزاری مراسم کارشناسی شود.

وی از اجباری بودن استفاده از ماسک در همه ادارات خبر داد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: