« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
در سه ماهه ابتدایی سال جاری انجام شد؛
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سمیرم گفت: عملیات اجرایی ایمن سازی پیچ های خطرناک در محورهای مواصلاتی این شهرستان آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، حسین انصاری اظهار داشت: عملیات ترانشه برداری (ترانشه سنگی) دو پیچ خطرناک در گردنه غلطی با هدف افزایش دید راننده و بخشنده کردن این محور با تکیه بر نیرو و ماشین آلات راهداری انجام شد.

وی اصلاح و بازگشایی ۱۰ پیچ سنگی در محور تنگ شهید (تنگ جلو) با یک دستگاه پیکور را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این پروژه، ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده‌ای، افزایش دید راننده در پیچ‌های جاده و بخشنده سازی محور برای کاهش احتمال آسیب به مردم و خودروها در هنگام بروز حوادث جاده‌ای است.

انصاری سرعت بخشی به عملیات راهداری زمستانه و خدمت رسانی به مردم در زمستان را از دیگر اهداف این پروژه بیان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سمیرم گفت: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محور سمیرم-کمه-پادنا به طول سه و نیم کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان به شمار می‌آید.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین