« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد:
پایگاه خبری آوای رودکوف: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در کهگیلویه و بویراحمد یک خانواده چهار نفره پس ار دوماه بهبودی از کرونا، دوباره به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش مهر، پرویز یزدانپناه پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: این خانواده در مرحله دوم بیماری با عوارض شدیدتری مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه این امر، یک مورد نادر از بیماری کرونا در کشور است، گفت: در این افراد، ایمنی در سیستم بدنی نسبت به کرونا ایجاد نشده و از یک فرد مبتلا به کرونا، بیمار شده‌اند.

یزدانپناه تصریح کرد: از ۱۰ خرداد تاکنون میزان ابتلاء به کرونا افزایش یافته و روزانه بین ۳۰ تا ۵۰ بیمار مبتلا به کوئید ۱۹ در استان شناسایی می‌شود.

وی افزود: توپوگرافی افرادی که به کرونا مبتلا شدند مشخص شده اما هنوز اطلاعات کاملی نداریم اما در مواردی علت آلودگی، ادارات، اصناف، پاساژها، مراسمات و عروسی‌ها بودند.

یزدانپناه اظهار داشت: در گذشته از هر ۱۰۰ نمونه آزمایشگاهی پنج تا هشت مورد مثبت بود اما در حال حاضر از ۱۰۰ نمونه موارد مثبت ۱۲ تا ۲۰ مورد بوده و اکنون ابتلاء به کرونا در استان سه برابر افزایش یافته است.

وی افزود: روزانه در بیمارستان‌های استان ۱۲ تا ۱۴ بیمار کرونایی داشتیم اما اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به ۳۱ نفر رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: