« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶
فرمانده انتظامی گراش خبر داد:
فرمانده انتظامی گراش گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، اعضای باند ۴ نفره سارقان دستگیر و ۳ میلیارد اموال مسروقه از آنان کشف شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و موتورسیکلت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گراش گفت: مأموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند و نامحسوس، ۴ نفر در این خصوص شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود ۱۰۰ عدد اموال مسروقه از نوع موتور کولر، پمپ آب، جارو برقی و … کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی تا کنون به ۲۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: