« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
به مناسبت دهه کرامت و روز دختر انجام شد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر از 61 نفر از دختران تحت حمایت این اداره تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در هشتمین روز از دهه کرامت، مراسم نمادین تجلیل از 6 نفر از دختران نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج به نمایندگی از 61 نفر، به مناسبت روز دختر، با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری استان برگزار شد.

مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در این مراسم گفت: به 6 نفر از این دختران 6 تخته فرش به ارزش 12 میلیون تومان و 55 نفر دیگر کارت هدیه جمعاً به ارزش دومیلیون و 750 هزار تومان اهداء شد.


وی ضمن تقدیر و تشکر از خیران به‌خصوص خیران کاشانی و تهرانی که استان کهگیلویه و بویراحمد را در زمینه کمک به نیازمندان یاری می‌کنند، افزود: تعدادی از این خیران 20 تخته فرش برای کمک به نیازمندان اهداء کرده‌اند که این نهاد با دقت و شناسایی نیازمندان واقعی نسبت به توزیع آن‌ها اقدام کرده است.

حیدری تصریح کرد: در سال گذشته نیز 20 تخته فرش به‌عنوان هدیه به داماد، به پسران مددجوی در آستانه ازدواج اهداء شد.

وی در پایان گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان، از مددجویان تقاضا داریم که برای ثبت درخواست‌های خود به سامانه e.emdad.ir مراجعه کنند و افراد غیرمددجو نیز می‌توانند با شماره 096887 تماس بگیرند و پیام صوتی آن‌ها ضبط و به‌صورت مکتوب به مددکار مربوطه در استان‌ها ارجاع داده می‌شود.

نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان استانداری در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: بانوان باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه و الگوبرداری از ائمه معصومین (ع) کرامت و بزرگواری با عزت‌نفس و گذشت و اخلاق و رفتار آن‌ها را تبدیل به یک فرهنگ کنند و نماد زن مسلمان و الگویی برای تمامی جوامع اسلامی باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: