« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبرداد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان و دستگیری 75 نفر در اجرای این طرح خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سرگرد " فرزین جمشیدی" در تشریح این خبر گفت : در راستای مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت اقتصادی و اجتماعی، و به منظور برخورد جدی و قانونی با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده ؛ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  در سطح این شهرستان اجرا شد.


فرمانده انتظامی شهرستان لنده اظهار داشت: در اجرای این طرح  و با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی 45 دستگاه موتور سکلیت و 20 دستگاه خودرو  متخلف ، توقیف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی همچنین از دستگیری سه نفر خرده فروش مواد مخدر ؛ کشف 350 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 75 نفر معتاد و متهم تحت تعقیب و کشف 6 مورد سرقت و دستگیری 6 سارق خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به توقیف و اعمال قانون 65 دستگاه انواع وسایل نقلیه در اجرای این طرح ، خاطر نشان کرد : بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام‌تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و قصد اختلال در نظم عمومی داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

سرگرد جمشیدی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی  گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و در تامین امنیت جامعه مشارکت داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین