« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده طی هشداری به رانندگان پر خطر گفت:پلیس با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت و بدون شک خودرو رانندگان پر خطر توقیف خواهد شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس پلیس راهور شهرستان لنده  در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف از برخورد شدید پلیس راهور با رانندگان پر خطر خبرداد و اذعان کرد: پلیس با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت و بدون شک خودرو رانندگان پر خطر توقیف خواهد شد.


سروان جمشید آبادی گفت: به منظور اصلاح رفتارهای تعداد اندکی از رانندگان پرخطر که موجب اختلال یا ایجاد حوادث ترافیکی می شوند، از این پس با جدیت بیشتری با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود : تخلفاتی چون  سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات نمایشی، عبور از محلهای ممنوعه، دورزدن از محلهای ممنوعه و بویژه در نزدیکی میادین به شدت تحت نظارت و برابر با قانون با مرتکبان این دسته از جرایم برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده در ادامه از مردم خواست تا از سفرهای غیر ضروری دوری کنند و در شرایط کنونی به کمک نظام سلامت بشتابند تا ویروس کرونا مهار شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شیروان آسودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
با سلام به محضرشریف نیروهای خدوم پلیس راهور در راس جناب سروان جمشیدی، اقتدار مجموعه تحت مدیریت حضرتعالی ستودنی است .من که سرباز ولایتم و درود بر همه سربازان سید علی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: