« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
ظهر امروز انجام گرفت:
گشت مشترک بازدید و نظارت متشکل از کارشناسان فرمانداری ، شبکه بهداشت و درمان ؛ اتاق اصناف و نیروی انتظامی شهرستان در روز چهارشنبه 18 تیر ماه 99 از بازار شهر لنده گزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز گشت مشترک بازدید و نظارت متشکل از مسول حراست فرمانداری  ، کارشناس شبکه بهداشت و درمان ؛ نماینده  اتاق اصناف و  نماینده نیروی انتظامی شهرستان از بازار مرکزی شهر لنده  برگزار شد.

این گشت مشترک در راستای نظارت و بازرسی بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی صنوف برگزار شد و از واحدهای صنفی بازار بازدید و رعایت پروتکل های بهداشتی بررسی و تذکرات تکمیلی به صنوف ابلاغ شد.

فرماندار لنده نیز در همین راستا به خبرنگار آوای رودکوف با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  فاصله‌گذاری اجتماعی در اصناف گفت: در ابتدا به واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشند تذکر داده خواهد شد و در صورتی که عدم رعایت ضوابط بهداشتی در حد تهدید بهداشت عمومی باشد این واحد صنفی مختلف اعمال قانون و پلمب می‌شود.

مهندس موسوی اظهار داشت: این بازدیدها بصورت دوره ای و روزانه ادامه خواهد داشت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: