« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
شهردار سمیرم:
شهردار شهر سمیرم گفت: سرانه تولید زباله خانوارهای سمیرمی با تولید حدود 700 کیلوگرم در هر ماه بیشتر از متوسط کشوری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، کوروش صابری با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان به این معنا است که سرانه زباله هر خانوار در سمیرم با حدود ۷۰۰ کیلوگرم در ماه، ۳۰۰ کیلوگرم بیش از متوسط کشوری است.

شهردار شهر سمیرم بیان کرد: البته بخشی از این میزان اضافه زباله به دلیل این است که سمیرم منطقه‌ای باغی و کشاورزی است وهمین موضوع حجم زباله را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند.

صابری با بیان اینکه حجم تولید زباله بویژه در این فصل به نسبت فصل سرد بیشتر است، افزود: علت این موضوع نیز ساخت و سازهای ساختمانی و تعمیرات مسکن است که در جای جای شهر مشاهده میشود.

وی متذکر شد: هنوز در این شهر عوارض پسماند از شهروندان دریافت نمی‌شود اما شهرداری، صدور قبض برای عوارض نوسازی در سمیرم را بزودی آغاز خواهد کرد.

صابری به آسفالت ترانشه فیبر نوری در یکی از خیابان‌های مرکزی سمیرم اشاره کرد و گفت: ساکنان و بازاریان این خیابان با وجود تذکرهای روزانه کارکنان شهرداری و حتی خود مردم، باز هم اقدام به آب پاشیدن در مسیر ترانشه می‌کنند و اجازه نمی‌دهند خاک ترانشه خشک شود تا شهرداری مسیر را آسفالت کند.

صابری یکی دیگر از مشکلات شهر سمیرم را توقف کار احداث جاده سلامت درمسیر آبشار این شهر عنوان کرد و گفت: چاره‌ای جز آسفالت کردن بخشی از عرض ۲ کیلومتری این مسیر نداریم چرا که اعتباری برای ادامه کار وجود ندارد و تخصیص قیردولتی در سال جاری هم متوقف شده است.

شهردار سمیرم بیان داشت: اگر شهروندان همکاری وهمراهی بیشتری با شهرداری داشته باشند،مطمئن باشند که فعالیت‌ها و طرح‌های شهری نیز با سرعت و کیفیت بهتری انجام می‌شود.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: