« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
پایگاه خبری آوای رودکوف:سخنگوی شورای نگهبان درباره صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: نسبت به صلاحیت افراد همانطور که در مجلس برای هر دوره اظهارنظر  می‌کنیم برای  انتخابات ریاست جمهوری هم در زمان خودش اظهار نظر  می‌کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد این روزها اوج گرفته است. برخی زمزمه های خبری نیز حکایت از رایزنی های او با شورای نگهبان و حتی تعهد دادنش داشت. موضوعی که امروز به جلسه خبری سخنگوی شورای نگهبان نیز کشیده شد و محور یکی از سوالات از کدخدایی بود.

در همین رابطه بخوانید؛

کدخدایی درخصوص رایزنی احمدی‌نژاد با شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: هیچ‌گونه رایزنی با شورای نگهبان برای انتخابات  ریاست جمهوری  به عمل نیامده است و این اخبار تکذیب می شود.

وی تاکید کرد: نسبت به صلاحیت افراد همانطور که در مجلس برای هر دوره اظهارنظر  می‌کنیم برای  انتخابات ریاست جمهوری هم در زمان خودش اظهار نظر  می‌کنیم و باید موضوع بررسی شود و امکان بررسی هم وجود دارد و نظر شورا در زمان خودش اعلام می شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پیشاپیش درباره کاندیداتوری افراد اعلام نظر نمی‌کنیم و باید پرونده هر فرد در زمان بررسی صلاحیت همان انتخابات بررسی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: