« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
مسئول استخدام ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
پایگاه خبری آوای رودکوف:مسئول استخدام ارتش در فارس و کهگیلیویه و بویر احمد از آغاز ثبت نام داوطلبان در بخش درجه داری خبر داد و گفت: ثبت نام از اول تیرماه آغاز شده و تا ١٥ شهریور ماه ادامه دارد.

سرهنگ اسفندیاری بیان کرد:برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز ارتش در بخش درجه داری در حال حاضر از بین داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم با سن قانونی ٢١ سال و معدل کل ١٣ به بالا و کتبی ١٠ به بالا هستند اقدام به ثبت نام می‌شود.

او با بیان اینکه البته داوطلبان خانواده شهدا و جانبازان و کار افتادگان از موضوع فوق مثتنی هستند، افزود: تعداد جذب نهایی افراد مشخص نیست و پس از گزینش، معمولا ١٥ برابر ظرفیت استخدامی جذب انجام می‌شود.

مسئول استخدام ارتش در فارس و کهگیلیویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: آخرین استخدامی ارتش در این استان‌ها، مربوط به ١٢ اسفندماه ٩٨ با ٢٠٠ نفر استخدامی بوده است.

اسفندیاری به داوطلبان توصیه کرد که به دلیل عدم تمدید مهلت قانونی تعیین شده و همچنین نامعمولی وضعیت شیوع بیماری کرونا، ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند./ ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: