« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده عنوان کرد:
سروان آبادی :بعضی افراد تصور می‌کنند با انحراف به سمت چپ یا راست و مسدود کردن مسیر حرکت دیگران، انسان‌های زرنگ و باذکاوتی محسوب می‌شوند و یا اینکه زودتر به مقصد می رسند در حالیکه دیر به مقصد رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس پلیس راهور شهرستان لنده با بیان اینکه ؛خط کشی راهها برای منظم نمودن حرکت وسایل نقلیه، آگاه ساختن، اخطار و هدایت استفاده کنندگان از شبکه معابر انجام می شود اظهار داشت:برخی رانندگان به دلایلی مانند ترافیک و عجله کردن به‌طور مداوم از مسیر خود منحرف شده و علاوه بر این که برای دیگر رانندگان ایجاد مزاحمت می‌کنند، در تشدید ترافیک و برهم زدن نظم عمومی نیز گام برمی‌دارند.


سروان جمشید آبادی افزود: این‌گونه افراد تصور می‌کنند با مسدود کردن مسیر حرکت دیگران،  انسان‌های زرنگ و باذکاوتی محسوب می‌شوند و یا اینکه زودتر به مقصد می رسند در حالیکه دیر به مقصد رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!


وی گفت: براساس ماده 119 آیین نامه راهنمایی و رانندگی در راههایی که خط کشی شده است وسایل نقلیه باید در بین خطوط حرکت کنند و از آن خارج نشوند. ضمن اینکه اگر راننده‌ای قصد دارد خط عبوری خود را تغییر دهد باید با استفاده از چراغ راهنما و رعایت حق تقدم تغییر مسیر دهد.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده در ادامه ضمن دعوت از کلیه ی رانندگان برای اجرای مقررات رانندگی هشداری به راکبان موتورسکلیت داد و اظهار داشت:در قوانین راهنمایی رانندگی براي موتورسواران 9 تخلف شامل حركت در پياده‌روها، ايجاد صداي ناهنجار، حمل بار غير متعارف، حركت‌هاي نمايشي، عدم استفاده از كلاه ايمني و ... درج شده است كه در صورت مشاهده هر گونه تخلف راكب موتورسيكلت برابر قانون جريمه و موتورسيكلت متخلف توقيف خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: