« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
فوری؛
مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده شرجی در اغلب شهرهای استان گفت: ۱۸ شهر خوزستان رطوبت بالای ۶۰ درصد دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: حداکثر رطوبت ایستگاه‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته در بندر ماهشهر  ۸۹ درصد، شادگان ۸۷، هندیجان ۸۴، آغاجاری ۸۰، صفی‌آباد دزفول ۸۰، اهواز ۷۹، بهبهان ۷۹، آبادان ۷۷، امیدیه ۷۷، کشاورزی اهواز ۷۴، بستان ۷۳، شوش ۷۰، گتوند ۷۰، رامهرمز ۶۸، حسینیه ۶۷، شوشتر ۶۵، لالی ۶۳ و مسجدسلیمان ۶۱ درصد بوده است.

وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز ۳ مرداد روند تدریجی افزایش دما را تا اواسط هفته جاری نشان می‌دهد.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در این مدت به علت جنوبی بودن جریانات جوی و انتقال رطوبت از روی خلیج فارس به روی استان، رخداد وقوع پدیده شرجی در برخی نقاط جنوبی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری در برخی نقاط استان افزایش ابر و ابرناکی (به ویژه در بعدازظهرها) مورد انتظار است که می‌تواند احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در ارتفاعات را به همراه داشته باشد.

برنامه تعطیلی‌ اداره‌ها

در پی هشدار هواشناسی مبنی بر افزایش رطوبت و دمای بالای ۴۹ درجه سانتی‌گراد، ستاد مدیریت بحران خوزستان ۲ روز در هفته آینده را تعطیل کرده و در روزهای دیگر ساعات اداری را کاهش داده است. بر اساس این مصوبه، ادارات و بانک‌های سراسر خوزستان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم مرداد تعطیل شده‌اند. شهرستان کارون در روز شنبه نیز تعطیل شده است.

همچنین زمان اتمام کار دستگاه‌های استان در روزهای شنبه و یکشنبه چهارم و پنجم مرداد ماه ساعت ۱۲ و زمان شروع و اتمام کار دستگاه‌های اداری و بانک‌ها در روز دوشنبه ۶ مرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ اعلام شده است.

امتحانات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در این روزها بدون تغییر و طبق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا ؛افزایش دما و رطوبت سبب شد ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در خوزستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ( ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه) تعطیل شود و ساعت اداری در روز شنبه ۲۸ تیر و چهارشنبه یکم مرداد را نیز تا ساعت ۱۲ ظهر کاهش داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین