« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
پایگاه خبری آوای رودکوف:نگرانی رژیم صهیونیستی از واکنش حزب الله به هدف قرار گرفتن یکی از رزمندگان این حزب در سوریه توسط تل‌آویو در سایه سفر ناگهانی مقام نظامی آمریکایی به اراضی اشغالی توجه تحلیلگران برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت شبکه المیادین در گزارشی نوشت: تل آویو در حال حاضر به دلیل آنکه احتمال می دهد حزب الله لبنان به تجاوز اخیر اسرائیل در سوریه و شهادت یکی از رزمندگان این حزب واکنش نشان دهد بسیار دستپاچه و سردرگم است.

واکنش قریب الوقوع حزب الله باعث شده تا مقامات رژیم صهیونیستی سکوت خود را شکسته و ارتش این رژیم در شرایط آماده باش به سر ببرد. بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که لبنان و سوریه مسئولیت مستقیم هرگونه عملیات از خاک این کشورها علیه رژیم صهیونیستی را بر عهده دارند.

اقدامات ارتش این رژیم در مرزهای لبنان بیانگر میزان نگرانی آنها است چرا که بستن حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی و کاهش نظامیان صهیونیست در مرزها نشان می دهد که تا چه حد ارتش رژیم صهیونیستی از واکنش احتمالی حزب الله نگران است.

این اقدامات همزمان شد با سفر ناگهانی و از پیش اعلام نشده «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به اراضی اشغالی و دیدار با تعدادی از مقامات سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی. در این بین مشخص شد که سازمان ملل پیامی را از تل‌آویو به حزب‌الله منتقل کرده مبنی بر اینکه تل اویو از حضور شهید «علی کامل محسن» در جریان حمله اخیر در سوریه مطلع نبوده و قصد هدف قرار دادن وی را نداشته است. این پیام تل آویو نشان می‌دهد که مقامات رژیم صهیونیستی تا چه حد از واکنش حزب‌الله می ترسند.

«محمد عباس» یک کارشناس نظامی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی قصد دارد آمریکا را وارد جنگ خود در منطقه بکند و حضور آمریکا در منطقه با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی در جریان جنگ آتی صورت می گیرد.

سعید عریقات کارشناس امور آمریکا نیز اعلام کرد که سفر مقام نظامی آمریکایی به تل آویو احتمالاً در همین راستا صورت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: