« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
مجلس شورای اسلامی؛
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس آخرین تصمیم این هیئت برای تکمیل شدن کمیسیون های تخصصی پارلمان را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره آخرین تصمیم این هیئت برای تکمیل کمیسیون های تخصصی قوه مقننه، گفت: در هفته گذشته طرح دو فوریتی برای تغییر سقف کمیسیون ها به صحن علنی پارلمان آمد که نمایندگان به آن رای ندادند.

وی ادامه داد: طبق تصمیم هیئت رئیسه پارلمان قرار شده است بعد از  هفته سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود آن طرح را به صحن علنی پارلمان بیاوریم و بار دیگر با مکانیزمی که وجود دارد برای آن اخذ رای کنیم.

نماینده تبریز در مجلس عنوان کرد: احتمالاً تغییراتی در آن طرح قبلی که نمایندگان به آن رأی ندادند ایجاد خواهد شد تا بار دیگر در صحن علنی مطرح شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تاکنون کمیسیون قضایی و حقوقی تکمیل نشده تا جلساتش رسمیت پیدا کند، اضافه کرد:با توجه به اینکه تبصره ای در دوره دهم مجلس به آیین نامه دخلی مجلس برای نحوه جانمایی نمایندگان در کمیسیون ها اضافه شده بود مشکلاتی را در این دوره ایجاد کرد از این رو این تبصره باید بر اساس دوره یازدهم تغییر کند چرا که تعدادی از همکاران هنوز به مجلس وارد نشده و در شهریور ماه به جمع ما اضافه می‌شوند و طبیعتا باید وارد یکی از کمیسیون‌های تخصصی شوند.

وی گفت: متأسفانه  کمیسیون قضایی و حقوقی به لحاظ تعداد نماینده به حد نصاب نرسیده و نمی‌تواند برای بررسی ارجاعات تشکیل جلسه دهد از این رو طرح اصلاح این ماده مطرح شده است.


تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: