« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
مقام عالی استان خبر داد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم‌های ایام محرم و صفر با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای تضعیف وجه‌ فرهنگ ایلامی، ، اظهار داشت:دشمنان دین مبین اسلام درصدد بوده تا به هر نحوی فرهنگ‌های اصیل اسلامی را هدف قرار دهند.

وی با بیان اینکه توجه به ارزش‌های اسلامی و زنده نگه داشتن این فرهنگ ضمانت حفظ و ماندگاری اسلام هستند، ابراز کرد: در وضعیت امروز و باتوجه به شیوع ویروس کرونا ما نباید از شعائر اسلامی و مذهبی غافل شویم.

    بیشتر بخوانید
روحانی: عزاداری محرم با عظمت برگزار خواهد شد

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری مراسمات مذهبی به ویژه آیین‌ها و عزاداری مربوط به ماه محرم و صفر با رعایت کامل ضوابط و پروتکل‌ها و فاصله‌های اجتماعی تاکید کرد.

کلانتری  با تشریح اهمیت حفظ سلامت مردم در هر زمان و مکانی، ابراز کرد: مراسم‌های مربوط به ایام سوگواری سالار شهیدان در فضاهای باز و با رعایت دستورالعمل‌ها و استفاده حتمی از ماسک صورت بگیرد و از ورود افراد بدون ماسک به تجمعات و مکان‌های عزاداری جلوگیری شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی برای مبارزه با شیوع کرونا ویروس، ادامه داد: دلیل افزایش روزانه افراد مبتلا به این ویروس منحوس عادی انگاری توسط مردم بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: