« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ابلاغ ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهش تولید در استان، گفت: فرصت پرداختن به حاشیه ها نیست و پروژه های جهش تولید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد خواستار ابلاغ لیست پروژه های جهش تولید به فرمانداران شهرستان های ۹ گانه استان شد و تاکید کرد: در این راستا هر هفته نشستی به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار و عملکرد مدیران به صورت گزارش ارائه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد،افزود: جلسات هفتگی در خصوص آئین نامه اجرایی تبصره ۱۹ به ریاست معاون عمرانی برگزار شود.

وی بر ضرورت تکمیل زیرساخت های فسفات چرام تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید مصمم بوده تا حد توان پروژه‌ های عمرانی را در سال آخر خدمت خود به پایان برساند.

کلانتری بر ضرورت اتمام و تکمیل ۴۳ پروژه عمرانی و ۴ پروژه مهم اقتصادی استان با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد تومان تا پایان سال تاکید کرد و افزود: در پروژه های جهش تولد پنج شهرک گلخانه ای در استان باید تکمیل شود و پروژه های آب رسانی که ۳۶۰۰ نفر اشتغالزایی دارد باید سریع تکمیل شوند.

 وی تصریح کرد: پروژه های جهش تولید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

نماینده ارشد اجرایی دولت، عنوان کرد: تعریف پروژه ها متناسب با ظرفیت مناطق باشد و در هر منطقه‌ای که ظرفیت کشاورزی نبوده سعی شده پروژه‌ها در قالب گردشگری، صنعت و خدمات تعریف شود.

وی تصریح کرد: مدیریت جهادی یعنی از همه فرصت ها و ظرفیت ها استفاده شود.

استاندار به انتشار برخی از خبرها و جوسازی های تخریب کننده از سوی برخی رسانه ها اشاره کرد و گفت: انتظار می رود رسانه براساس رسالت خود به بیان واقعیت ها بپردازد و می طلبد اصحاب رسانه و قلم در روند اجرای این پروژه‌ ها یاری‌ گر دستگاه‌ های اجرایی باشند و بجای پرداختن به حاشیه هایی که سبب دل‌ زدگی و خستگی مدیران می‌ شود نقاط قوت و مثبت عملکردها را نیز ببینند و با نقد منصفانه واقعیت ها را به مردم منعکس کنند.

کلانتری با اشاره به آتش سوزی های اخیر در استان و خائیز، اظهار داشت: برخی رسانه ها برای پوشش شدت بحران به جای استفاده از تصاویر واقعی تصاویر جنگل های استرالیا و آمریکا را انعکاس داده اند در حالی که برای نخستین بار ۶ فروند هلی کوپتر در راستای خاموش کردن آتش بسیج شده بود و امکانات دمنده از ابتدای تاریخ تاسیس منابع طبیعی در استان ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر تثبیت مدیران موفق، تصریح کرد: سال پایانی دولت است و وقتی برای پرداختن به حاشیه ها نداریم.

کلانتری افزود: در بخش اشتغال روستایی از یک هزار و ۶۹ طرح تنها ۱۷۳ طرح ایراداتی داشت و ۸۲ درصد موفق عمل کردند.

وی با تاکید بر اینکه بانک توسعه تعاون از بانک های موفق استان است، گفت: بدون شک اگر فردی خلاف قانون عمل کند با وی برخورد خواهد شد و با کسی تعارف نداریم.

 مقام عالی دولت در استان بر مصمم بودن دولت در تکمیل پروژه راهسازی پاتاوه به دهدشت اشاره کرد و گفت: پروژه افتتاح ۱۶۰۰۰ واحد مسکن مهر که ۶۰ درصد از آن تکمیل و اجرای آن در دولت تدبیر و امید انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.

وی بر لزوم همدلی و انسجام در استان تاکید کرد و گفت: اکنون همگی در کنار هم باید برای رونق تولید و اشتغال در استان تلاش کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: