« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
در خطبه های نماز عید قربان عنوان شد:
امام جمعه موقت گفت: باید از کدخدا دل بکنیم و با توکل به خدا به داشته های خود تکیه کنیم که نمونه عینی آن شلیک موشک های بالستیک کاملا استتار شده از اعماق زمین است که برای اولین بار در دنیا صورت گرفته است....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز عید قربان با تبریک این عید سعید گفت: عید قربان آغاز دهه امامت و ولایت است و در این روز یکی از آزمایشهای سخت بشری توسط خداوند متعال و حضرت ابراهیم انجام گرفت.

وی افزود: حضرت ابراهیم  و اسماعیل با تمام وجود تسلیم امر خدا بودند و از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه موقت لنده در ادامه گفت: عید قربان روز ذبح نفس با تیغ تقوی است و دنیا محل آزمایش کوچک و بزرگ تلخ و شیرین است و انسان با تقوا و بصیر تسلیم نفس نمی شود و و آنچه رضایت خداوند هست انتخاب می کند.


خطیب نماز عید قربان ضمن تشکر از زحمات مسئولین گذشته و کنونی با انتقاد از وضعیت گرانی موجود در بازار گفت: این روزها قیمت کالاها در سطوح مختلف روند افزایشی پیدا کرده و موجی از انتقادهای تکراری مبنی بر گرانی های کمرشکن در حال افزایش است .

الهی نیا خاطرنشان کرد: لازم است در شراطی که مردم به شدت درگیر ویروس منحوس کرونا هستند مسئولان احساس مسئولیت بیشتری بکند و به فریاد مردم برسند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به  پیشرفت چشمگیر صنعت موشکی ایران گفت: درود خدا بر بنیان گذاران صنعت موشکی ایران شهید تهرانی مقدم و دیگر دانشمندان و سرداران سپاه و ارتش و که در شدیدترین تحریمها به چنین ابزارهای پیشرفته نظامی دست پیدا کردند.


امام جمعه موقت لنده تاکید کرد: باید از کدخدا دل بکنیم و با توکل به خدا به داشته های خود تکیه کنیم که نمونه عینی آن شلیک موشک های بالستیک کاملا استتار شده از اعماق زمین است که برای اولین بار در دنیا صورت گرفته است.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با اشاره به قطعی مکرر برق که حقیقتا موجب رنجش و نگرانی مردم شده است گفت:باید  به خسارتهایی که به مردم وارد می شود توجه کرد و به نوعی این خسارتها جبران شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: این قشر از جامعه گمنام و  زحمت کش و با هزینه کم رسالت مهم خبررسانی را بر عهده دارند و باید به آنها توجه بیشتری شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: