« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
برای مقابله با کرونا؛
مردم کهگیلویه و بویراحمد از مراجعه غیر ضروری به ادارات خودداری کنند.
پایگاه خبری آوای رودکوف: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در بازدید از دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا مردم از مراجعه غیرضروری به ادارات خودداری کنند.

آذر صفایی‌نیا افزود: تاکنون روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های بویراحمد، باشت و گچساران مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: براساس بخشنامه ستاد ملی کرونا همه کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و مراکز ارائه خدمات عمومی ملزم به استفاده از ماسک در محل کار بوده و درصورت عدم رعایت، از ورود آنان به محل کار ممانعت می‌شود.

صفایی‌نیا ادامه داد: هرنوع عدم همکاری در این زمینه از سوی کارکنانی که منجر به حاضر نشدن آنان در محل کار شود، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنها برخورد می‌شود.

صفایی نیا روند رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی استان را مطلوب دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی روزانه با قشر‌های مختلف و زیادی از مراجعه کنندگان مواجه هستند که لازم بوده در خصوص حضور مراجعان در دستگاه‌ها و رعایت فاصله فیزیکی و مدت زمان حضور آنها در دستگاه با دقت و حساسیت اقدام شود، زیرا عدم رعایت این امر احتمال انتشار ویروس را بیشتر می‌کند.



منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: