« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی آمارهای مبتلایان به کرونا در این استان نشان می دهد این بیماری همچنان در منطقه به پیش می تازد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی آمارهای مبتلایان به کرونا در این استان نشان می دهد این بیماری همچنان در منطقه به پیش می تازد و شرایط دشواری به وجود آورده است و می طلبد مردم همچنان به پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.

به گزارش جماران، حسین کلانتری روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در یاسوج اظهار داشت: بسیاری از فوتی های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان افراد بالای ۶۰ سال سن بوده اند که در این زمینه باید مردم مراقب افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای باشند.

وی افزود: این روزها بسیاری از مردم به ضرورت استفاده از ماسک پی برده اند و می دانند که نداشتن ماسک بی توجهی به سلامت عموم است و کاری غیر اخلاقی محسوب می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برپایی مراسمات عروسی و عزا در استان به طور چشمگیری کاهش یافته است اما باز هم مردم توجه کنند که دعوت آن ها به عروسی و دیگر مراسمات در این شرایط، دعوت به سوی مرگ است.

کلانتری ابراز داشت: مدارس از نیمه شهریور ماه آغاز می شوند و باید آموزش و پرورش استان آمادگی های لازم برای برپایی کلاس ها را داشته باشد.

وی عنوان کرد: کلاس های آموزشی در شهر های سفید به صورت کاملا حضوری برگزار می شوند و امسال هم از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهد شد.

کلانتری با اشاره به در پیش بودن ماه محرم امسال، بیان کرد: برگزاری این ایام در چارچوب مشخص و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مطابق تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

وی تاکید کرد: فضای عمومی روستاها و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را باید امسال بیشتر از سال‌های گذشته حسینی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت بهداشت اقدام به استخدام نیرو خواهد کرد که اولویت این استخدام ها با کادر درمانی است که در طرح‌های ۸۹ روزه در این روزهای کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور یافته‌اند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان شاهد افزایش شمار فوتی ها ظرف ۱۵ روز آینده در استان خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: