« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
اجرای طرح مزرعه تابستانه من در علی آباد کتول
در جزئیات این طرح آمده است دانش آموزان می توانند در ابتدای تابستان قطعه زمینی را حداقل به مساحت ۱۰۰ متر مربع در اختیار بگیرند و نسبت به کاشت برخی از اقلام کشاورزی متناسب با شرایط بومی و محلی اقدام کرده....
پایگاه خبری آوای رودکوف:در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان و توسعه مهارت و کارآفرینی امسال طرحی با عنوان « مزرعه تابستانه من» در وزارت آموزش و پرورش مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد دانش آموزان در مدارسی که امکان کشت و کار وجود دارد، با استفاده از ظرفیت های مدرسه و روستایی اقدام به کشاورزی کنند.


در جزئیات این طرح آمده است دانش آموزان می توانند در ابتدای تابستان قطعه زمینی را حداقل به مساحت ۱۰۰ متر مربع در اختیار بگیرند و  نسبت به کاشت برخی از اقلام کشاورزی متناسب با شرایط بومی و محلی اقدام کرده و با بهره‌گیری از مشاوره و راهنمایی والدین، مهندسین کشاورزی، مدرسین فنی و حرفه‌ای، اطلاعات اینترنتی و سایر صاحبنظران زمین مورد نظر را به زیر کشت محصول مورد علاقه ببرند.

در همین راستا دانش آموزان مدرسه امام رضا(ع) حکیم آباد از توابع علی آباد کتول با هدایت اکبر علمشاهی مدیر توانمند و خوش ذوق مدرسه حکیم آباد اقدام به کشت شالی در زمینی به مساحت هزار متر مربع نمودند که عایدی کشت محصول بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال بود.

سید خلیل حسینی  معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در بازدید از طرح مزرعه تابستانه من در مدرسه امام رضا(ع) گفت: همت و تلاش دانش آموزان و مدیر محترم مدرسه نشان داد که این شهرستان ظرفیت و پتانسیل اجرای طرح های ملی را در سطح وسیع دارد و امید واریم در سال های اینده سایر مدارس شهرستان نیز در اجرای این طرح پیش قدم شوند.

ایشان همچنین افزود: افزایش روحیه همکاری و تعاون، بالا رفتن اعتماد به نفس، کسب درآمد و مهارت، کسب تجربه و استفاده از تجربیات والدین و استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و اینترنت در کشت و کار در کنار غنی سازی اوقات فراغت از مزایای این طرح است که در این شهرستان از حالت شعار درآمده و به فعل تبدیل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: