« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
علمی پزشکی؛
بر اساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در حال حاضر استان کهگیلویه و بویراحمد در بحران شیوع کرونا دارای سه شهر با وضعیت قرمز و دو شهر با وضعیت کم خطر و مابقی با وضعیت نارنجی می باشند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، پرویز یزدان‌پناه عصر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا از افزایش تعداد مرگ و میر کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون حدود سه هزار و 700 مورد مثبت کرونا در استان داشته‌ایم، بویراحمد با یک هزار و 400 مورد، بیشترین موارد مثبت را داشته و گچساران با 800 و کهگیلویه با 500 مورد در رده‌های بعدی بیشترین میزان موارد مثبت کرونا بوده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حدود 22 هزار و 200 نمونه در استان گرفته شده است.

   یزدان‌پناه ابراز کرد: هم‌اکنون وضعیت سه شهرستان استان شامل گچساران، چرام و کهگیلویه قرمز است، دنا و بهمئی در وضعیت کم‌خطر قرار دارند و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند که باید مراقبت بیشتری شود تا به سمت قرمز پیش نروند.

‌سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در هفته آینده روند کاهش نمونه‌های مثبت را داشته باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: