« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان؛
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،طی حکمی سید روح الله پناهنده به سمت سرپرست معاونت آموزش وپرورش دهدشت منصوب و جایگزین علی پورک پور شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان تغییر و تحول را امری طبیعی دانست و گفت : علی پورک پور به دلایل مشکلات خانوادگی استعفا داده و اداره کل آموزش وپرورش تشخیص داده که معاونت ابتدایی با حفظ سمت جایگزین وی شود که قدردان زحمات پورک پور هستیم و برای روح الله پناهنده آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

یاری از زحمات مدیر سابق آموزش وپرورش دهدشت افزود : کمک کنیم سرپرست جدید موفق باشد و همه ما باید وی را یاری کنیم چون معتقدم متاسفانه خودزنی و تخریب در استان ما روش نامناسبی است و باید تلاش کنیم به جای تخریب به ارتقا همدیگر کمک کنیم.

رئیس سابق آموزش وپرورش دهدشت ضمن تقدیر از حمایت های مدیر کل و شورای معاونین گفت : از زحمات و همراهی مجموعه کارکنان اداری و فرهنگیان شهرستان تشکر می کنم و انشالله همه ما سرپرست جدید را تا حصول اهداف متعالی آموزش وپرورش یاری کنیم.

پورک پور افزود : شرایط و مشکلات خانوادگی به گونه ای شد که امکان ادامه خدمت میسیر نبود و ترجیح دادم برای تسهیل در حل مشکلات خانوادگی در این جایگاه نباشم.

سرپرست جدید آموزش وپرورش دهدشت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیر سابق و اسبق آموزش وپرورش دهدشت گفت : از حسن اعتماد و توجه مدیر کل محترم و شورای معاونین تشکر می کنم و علی رغم شرایط و دشواری های خاص این مسئولیت را پذیرفتم و انشالله با همکاری و همراهی کارکنان اداری مسیر خدمت بهتر و مطلوب تر ادامه پیدا کند.

پناهنده گفت : کار اداری گرفتاری های خاص خود را دارد و مسئولیت یک مجموعه مشکلات دو چندان ،چرا که کار در آموزش وپرورش سخت اما همراه با عشق و اخلاص است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: